5 Ekim 2013 Cumartesi

OKK 14. BLOG TUR: Anlaşma - Jodi Picoult, Alıntılar






Herkese merhaba!

Yazımda tur kitabız olan Anlaşma’dan alıntılar paylaşacağım. Kitabı beğendiğimi şimdiden söylemeliyim. Yorum bugün saat 20:00’de!

“Sevgi, hafife alınacak bir armağan değildir.”
*****
“Gündelik hayata dönmek bu kadar kolay mı?”
“Ben hayata dönmezsem Chris nasıl dönsün ki?”
*****
“Sen ruhundaki yarayı görmüyorsun diye ruhunun acı çekmesi beklenemez. Ruh sürekli yaralanır ama iyileşir.
*****
“Gerçek dostlarınızın kim olduğunu ancak başınıza b.ktan şeyler gelince anlıyordunuz. Böylece Chris için en iyi dostunun Emily olduğu gayet açık hale gelmişti.”
*****
“Seni en çok üzene ne?”
“Onu seviyordum. Ben bunu unutamıyorum. Ve herkesin nasıl unutabildiğini anlamıyorum.”
*****
“Benim olmadığım her şeydi Emily. Ben de onun olmadığı her şeydim. Emily aklınıza gelecek her şeyin resmini yapabilirdi; bense düz çizgi bile çizemem. Sporla arası iyi değildi, bense o konuda hep başarılıydım. Eli elime uyuyordu.”
*****
“Bazen çok güçlü duygular birbirine karışır.”
*****
“On sekiz yaşında olmak farklı geliyor mu?”
“Ah, tabii! Romatizmalarım başlıyor yavaştan.”
*****
“Birisini seversen onun sana yardım etmesine, seninle ilgilenmesine izin verirsin.”
*****
“Kendini şu anda görebiliyorum. On yıl sonra nerede olmak istediğimi de görebiliyorum. Ama buradan oraya nasıl gideceğimi bilemiyorum.”

Turumuzun bugünkü takvimi
05.10.2013
13:00

Pudra Tozu - Güncel Haberlerin Ciddiyetine İnat Zaytung
Kitap Tutkusu – Anlaşma’dan Alıntılar
Kütüphanemden Kitap Manzaraları - Ergen İntiharları Üzerine
Fighting!! – Yazar Hakkında Bilgi ve Yazarın Kitapları

20:00
Yorum
 
Pudra Tozu
Kitap Tutkusu
Kütüphanemden Kitap Manzaraları
Fighting!!

Çekiliş için Fighting bloguna uğramayı unutmayınız!! TIK TIK!!


Katkılarından dolayı APRİL YAYINCILIK’a teşekkür ederiz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...