8 Ekim 2013 Salı

OKK 15. BLOG TUR: Game of Thrones - George R. R. Martin, Yorum






Herkese merhaba!

OKK 15. Blog turumuzda konuğumuz bildiğiniz gibi Game of Thrones’in çizgi romanı. 

Arka Kapak Yazısı: Taht Oyunları - Cilt 1

Entrika,baştan çıkarma,ihanet
Yedi aile bir taht
Olağanüstü çizgilerle
A Game Of Thrones: Taht Oyunları
Başlıyor...


A Game of Thrones: Taht Oyunları, George R. R. Martin ve fantastik romanların bir başka ustası Daniel Abraham tarafından romanın aslına sadık kalınarak uyarlandı ve Tommy Pattersonun olağanüstü çizgileriyle görsel bir şölene dönüştürüldü.

Her karesi bir poster niteliğinde olan çizgilerle A Game of Thrones: Taht Oyunlarını keyifle okuyacak ve kitaplığınızda yıllarca saklayacaksınız.

A Game of Thrones: Taht Oyunları hayranları ve çizgi roman hayranları için tam bir hazine.


Yorumum: Şimdiye kadar Game of Thrones’tan hep uzak durdum. Okunacak çok serim var ve bu arada bu seri de tamamlanır diye düşünüyordum ki çizgi romanla karşılaştım! Dizisinin ilk iki ya da üç bölümünü bir zamanlar izlemiştim sonra ne oldu da devam etmedim hatırlamıyorum. Dizisini az da olsa izlemiş olmam, bana çizgi romanı okurken kolaylık sağladı. Olayların gidişatını, çizimler ve yazı ile birleştirmemi sağladı.



 Çizgi romamın ilk 3 sayfası

Bir taht, yedi aile = Game of Thrones!!!

Çizgi roman, aynı dizideki gibi karda başlamaktadır. Ara ara da Khal Drogo’dan oluşan çizimler ve sayfalar vardır. Ama daha çok Stark ailesi üzerine kurulmuştur. Favori karakterlerim ise; Starkların gayri meşru çocuğu ile cücemiz!


 Çiftimizin ilk karşılaşması















Sayfalardan örnekler







Çekiliş için TIK TIK!!!

08.10.2013

13.00

Kitap Tutkusu– Çizgi roman nedir?
Pudra Tozu: Game Of Thrones çizgi roman karakterleri ve dizi karakterleri karşılaştırması.
Kütüphanemden Kitap Manzaraları- Game Of Thrones Kitapları.
Fighting!!– Game Of Thrones çizgi roman bilgileri
The Reading Lady- Game of Thrones dizi incelemesi.

20.00
Yorum

The Reading Lady
Pudra Tozu
Kitap Tutkusu
Kütüphanemden Kitap Manzaraları
Fighting!!
Katılarından dolayı AKILÇELEN KİTAPLAR’a teşekkür ederiz.



Resim yazısı ekle

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...