13 Haziran 2014 Cuma

Anita Blake, Vampir Avcısı #12: Şeytani Düşler - Laurell K. Hamilton



Kitap Adı: Şeytani Düşler
Kitabın Orijinal Adı: Incubus Dreams
Yazar Adı: Laurell K. Hamilton
Seri Adı: Anita Blake, Vampir Avcısı Serisi
Seri Sıralaması: 12/22
Türü: Fantastik, Macera, Yetişkin
Yayınevi: ArtemisYayınları
Sayfa Sayısı: 1059
Çıkış Tarihi: Ağustos/2010
Puanım: 2,5/5


Arka Kapak Yazısı: Yırtıcı sevişmeler
Doyumsuz aşklar
Geceyi kana boyadı

Polislerin ya da federallerin üstesinden gelemediği davalarda danışmanlık yapan Anita, striptizcileri hedef alan bir seri katili bulmakla görevlendirildi. Ancak işi kolay değildi. Çünkü o, gelmiş geçmiş en acımasız vampir Jean-Claude'un sevgilisiydi. Ve katil yakınlarda bir yerdeydi. Hissediyordu bunu. Aklı karıştı. Şüphe ruhunu kemirmeye başladı. Zaten bunalmıştı. Birden fazla sevgilisi, birden fazla hayatı...

Birden fazla ömür sürenler birden fazla ölür Anita!

Yaşadıkları Anita'nın bile sınırlarını zorladı, zorladı... Sonunda dayanamadı Anita, çizgiyi aştı.

"Tüyler ürpertici bir yolculuk."
- St. Louis Post

"Gerilim, intikam ve nabzınızı hızlandıracak bir finale harikalar yaratmış. Hamilton gerçek bir diva." - Detroit Free Press

Yorumum: Blogumu yakından takip edenler ve arkadaşlarım deli derecesinde Anita okumaya bağımlı olduğumu bilirler. Ahh ama gelin görün ki bu kitabı okuyacağım diye kendimi yedim. İlk defa seride bir kitabı beğenmedim.

Seride gittikçe artan dozda bir cinsellik var. Açıkçası bu beni rahatsız etmedi. Çünkü erotik romans okuyan biriyim. Beni rahatsız eden şeylerin başında fantastik anlatımın bu kitapta dibe düşüp, cinselliğin tavan yapmasıydı. Ben bu seriyi fantastik diye okuyorum, romanın içinde yer alan cinsellikten rahatsız olmuyorum ama konudaki fantastik kısmın az olması rahatsız olmama neden oldu.
 
İkincisi Nathaniel konusu. Bu leoparadam ortaya çıktığından beri Anita’nın zayıf noktası. Ama Anita için ne ifade ettiği, hayatında tam olarak nerede olduğu belli değil. Ve bu konuda kızımızın tavrı tamamen muamma. Aynı konuyu JC ile, Jason ile, Micah ile defalarca konuştu. Tüm erkekler aynı düşüncede ama gelin görün ki Anita inat etmekte onlarla farklı düşüncede olmakta kararlı. 

Üçüncüsü ise tüy yumağı Richard’ın sahalara geri dönüşü. Serinin kitaplarını yorumlarken bir çok defa kurtadamı sevmediğimi dile getirmiştim. Son kitaplarda ne güzel ortada yoktu ve şimdi yine meydanlarda.

Bu sevmediğim şeyler üst üste gelince Şeytani Düşleri’de sevemedim. Ama bu seriye devam etmeme engel değil. Bir kitabı sevmedim diye seriyi bırakacak değilim. 

Seri Sıralaması
1.      Suçlu Zevkler TIK TIK!!
2.      Gülen Ceset TIK TIK!!
3.      Lanetliler Sirki TIK TIK!!
4.      Kaçık Kafe TIK TIK!!
5.      Kanlı Kemikler TIK TIK!!
6.      Ölüm Dansı TIK TIK!!
7.      Yanmış Kurban TIK TIK!!
8.      Mavi Ay TIK TIK!!
9.      Karacamdan Kelebek TIK TIK!!
10. Zincirlenmiş Narkissos TIK TIK!!
11. Gökmavisi Günahlar TIK TIK!!
12. Şeytan Düşler TIK TIK!!
13. Leoparadam Micah TIK TIK!!
14. Ölümcül Dans
15. Harlequin-Ölüm Cezası
16. Karakan
17. Günah Adası
18. Flört
19. Kurşun
20. Hit List
21. Kiss the Dead
22. Affliction

Herkese bol kitaplı günler!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...