30 Ocak 2021 Cumartesi

Still 17 (Thirty But Seventeen) K-Drama Yorumu

 Herkese merhaba!!

Blogları Canlandırma Projesi’nde bir dizi yorumu ile sizlerleyim. Still 17 ya da diğer adı Thirty But Seventeen, umudumuzu asla kaybetmememiz gerektiğini bizlere anlatan bir dizi.



Başrollerinde Yang Se Jong ve Shin Hye Sun oynuyor. Her iki oyuncuyu da daha önce izlememiştim ancak ikisine de bayıldım bayıldım! Özellikle de Shin Hye Sun. Sen ağlama kız ya, gözyaşların içimi parçaladı…

Woo Seo Ri (Shin Hye Sun) on yedi yaşındayken trafik kazası geçirmiş ve bunun sonucunda bitkisel hayata girmiş biridir. Bir gün birden bire gözlerini açması tüm hastane çalışanlarını şaşkına çevirir. Aradan on üç yıl geçmiştir ve kızımızın hiçbir şeyden haberi yoktur. Anne ve babası olmayan Woo Seo Ri’ye kazadan önce dayısı ve yengesi bakıyordu ancak uyandığı zaman ne dayısı ne yengesi onunla birlikteydi.




Vücudu otuz yaşında olan ama kendisini hala on yedi yaşında hisseden bir karakter var karşımızda. O kadar komik halleri var ki! Diğer yandan da izledikçe sizi hüzünlendiren bir durum mevcut. Kızımızın ne parası ne de kalacak bir yeri var. Hayata tutunma ve alışma sürecinde birçok zorluk yaşayan Woo Seo Ri’nin asıl amacı dayısını bulmak. Bu umudunu kaybetmeyen genç kızımız dizi boyunca dayısını arar.

Gong Woo Jin, lisedeyken bir olay başına gelir ve bu olaydan sonra insanlardan tamamen kopuk bir hayat yaşamaya başlar. Tesadüfen Woo Seo Ri ile karşılaşmaları ve istemeyerek ona yardım etmek zorunda kalması ile olaylar başlar.

İnanılmaz keyif alarak izlediğim bir dizi oldu. Woo Seo Ri’nin çaresizliğinden ve asla dayısını bulmaktan vazgeçmeyişinden çok etkilendim. Gong Woo’nun senelerce insanlara kendini kapattıktan sonra Woo Seo Ri sayesinde yavaş yavaş açılmasını izlemek hem keyifli hem hüzünlendiriciydi.



Still 17 tekrar tekrar izleyeceğim diziler listesinde. Hem konusu hem de oyuncular beni çok etkiledi. Çok güldüm, çok hüzünlendim hatta efkarlandım! Bu tarz K-dramaları seviyorum. Özellikle de üçüncü kişinin olmadığı, hikayenin ana iki karaktere yoğunlaştığı diziler favorim. Bol entrikalı dizileri çok tercih etmiyorum. Siz de bu tarz dizileri seviyorsanız, kaçırmadan hemen izleyin derim!

Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.

Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!

Herkese bol kitaplı ve dizi/film izlemeli günler!!

26 yorum:

  1. bu diziyi pek severek izlediydiiim yaşasın kore filmleri dizileriii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore dizi ve filmleri kalp ben :) harika bir diziydi :)

      Sil
  2. Bu sıralar bu tür konulara çok sık rastlıyorum. Geri Dönen Çocuk filmi de benzer bir konuya sahip sanırım. Henüz izlemedim.
    Entrika dolu dizileri ben de sevmiyorum. Hiç derdimiz yokmuş gibi bir de entrikaları stresi yoruyor beni. 😂 Konuyu sevdim. Hemen adını yazıyorum listeye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de entrikalı dizilerde çok geriliyorum, sadece sevdiğim ünlüler oynarsa izliyorum :) Teşekkür ederim.

      Sil
  3. Ben de izlerken keyif almıştım bunu :) Öyle kendi seyirinde akan bir diziydi. Bütün karakterlerin hepsi ayrı ayrı sevimliydi^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :) Jennifer karakteri de çok tatlıydı, bayılmıştım konuşmasına :)

      Sil
  4. Merak ettim bakacağım buna :)

    YanıtlaSil
  5. Bu dizinin şüphesiz en keyifli kısmı evin hizmetçisiydi. Adını unuttum ama o kıyafetler tavırlar efsaneydi :D

    YanıtlaSil
  6. İzleyecek dizi arıyordum bende bu aralar, çok güzel denk geldi. En kısa zamanda izleyeceğim. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, umarım siz de beğenirsiniz :)

      Sil
  7. Senin önerinle listeme almıştım ^_^ Konusundan empati kurdum bile, şimdi dizi düşünsün :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yihuuu ^^ Harika dizidir, izlediğinde belki ben de seninle izlerim :)

      Sil
  8. Olgun ergen konusu yıllar önce Gong Yoo'nun oynadığı Big dizisinde de işlenmişti. Bu tarz dizilerde her şey oyunculukta bitiyor. Bir süredir ertelediğim bir yapımdı. Onu da öne çekelim bakalım ;) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Big dizisine de bir bakayım :) Teşekkür ederim ^^

      Sil
  9. İzleeee diyen çok oldu ama kızı She Was Pretty'de pek sevememiştim o yüzden sürekli uzak durdum ama sen de çok beğendiysen artık en kısa zamanda izleyeyim. Bu kızın bir de melekli(ismi aklıma gelmedi) dizisi var, Infinite'den L ile oynuyor. Onu da çok sevdiler, ona da bakarız. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esrammm bence izlemelisin, en azından bir şans vermelisin. Bak o diziyi bilmiyordum, bir bakayım :)

      Sil
  10. Güzel, hoş bir diziydi. İzlerken devamlı ben olsaydım ne hissederdim diye düşündüm, sonunu da iyi bağlamıştılar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :) Soft, güzel bir aşk hikayesiydi :)

      Sil
  11. Wuuuu dizinin konusu çok güzeeelll!! Sıradaki dizim olabilir! Yorumun için çok teşekkür ederimmmm! İzledikçe bol gıybet yaparız. 😄

    YanıtlaSil
  12. Tam senlik dizi ^^ İzlemeni merakla bekliyorum, bol dedikodu yaparız :)

    YanıtlaSil
  13. Yaaa ne kadar güzel bir diziydi bu. Kesinlikle katılıyorum, tekrar izlenecek dizilerden biriydi. Hem yeğenler ve akradarşları, evdeki yardımcı kadın derken yardımcı rollerin de çok tatlı olduğu bir diziydi. Sanırım izlerken en keyif aldığım ve en sıcak bulduğum dizilerden biri. Zaman bu kadar kıymetliyken kaybedilen 13 sene gerçekten de çok üzücü. Karakter de bence bu yaş farkını, şokunu çok güzel yansıtıyordu. Umut teması için çok güzel bir seçim olmuş. Ellerine sağlık.
    Ben de etkinliğe katılan bloggerlardan biriyim. Bloguna ilk defa uğruyorum muhtemelen, bundan sonra takipçinim:) Ben de bloguma beklerim. Sevgilerle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Minihanok, kesinlikle yorumuna katılıyorum. Kısaca çok minnoş bir diziydi diyelim :) Sanırım yorum yazamamış, daha sonrasında yazabilmiştim bloguna ^^

      Sil
  14. Still 17 farklı ve güzel bir diziye benziyor, aşırı uzun değilmiş, izleyebilirim bu yıl :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...