30 Mart 2021 Salı

Weightlifting Fairy Kim Bok Jo K-Drama Dizi Yorumu

 

Herkese merhaba!

BCP (BloglarıCanlandırma Projesi) Mart ayı yazımla sizlerleyim. Bu ayki temamız “kadın” idi. Ben de bu temaya uygun olduğunu düşündüğüm Weightlifting Fairy Kim Bok Jo adındaki Kore dizisini izledim. Dizimiz spor temalı, gençlik, romantik komedi türünde bir dizi.

 


Kim Bok Jo (Lee Sung Kyung), üniversitenin beden eğitimi halter bölümündedir. Arkadaşlarını çok seven, yeri geldiğinde sert yeri geldiğindeyse çok yumuşak kalpli olan genç bir kızdır. Jung Joon Hyung (Nam Joo Hyuk), aynı okulda yüzme bölümündedir. Çok başarılı olmasına rağmen bazı sebeplerden dolayı kendini gösterememektedir.

Kızımız bir gün bir diyetisyene aşık olur ve ondan halterci olduğunu gizler. Aşkı için diyetisyene giden Kim Bok Jo, aslında halter turnuvası için kilo almalıdır. Bir yandan kilo alması için uğraşan Koç’u ile yemekler yiyen, diğer yandan zayıflaması için doktora giden bir kız var karşımızda. O kadar komikti ki o halleri!

Bu arada yüzme öğrencisi Jung Joon Hyung, kızımızın ilkokul arkadaşı ve aşık olduğu doktorun da erkek kardeşi! Tam bir ilişkiler yumağı ama no entrika, yes komedi tadında! Tam da sevdiğim gibi.

 

 Jang Mi Ran

Dizinin halterci Jang Mi Ran’dan esinlenildiğini okuyunca kendisi hakkında biraz araştırma yapmak istedim ama çok fazla Türkçe kaynakla karşılaşmadım. Eşinin de kendisi gibi ve dizide de olduğu gibi olimpiyat sporcusu olduğunu gördüm ve tabi ki de yüzücü. Jang Mi Ran gerçekten de çok başarılı bir sporcu. 2008 Yaz Olimpiyatları’nda +75 kiloda altın madalya kazanmış. Ayrıca koparmada 140 kilo, temiz ve sarsıntıda 186 kilo ve 326 kilo ile kombine dünya rekoru kırmış. Bu tarz başarılı kadınlarla dini, dili, ırkı ne olursa olsun gurur duyuyorum!

Dizimize geri dönersem, oyunculukları çok iyiydi. Özellikle erkek oyuncunun naif ve sevgi dolu halleri beni kalbimden vurdu. Kadın oyuncunun başta tatlı sert halleri çok hoşuma gitmişti ama daha sonradan naif bir sevgili rolüne bürünmesini pek sevmedim. Hala tatlı sert hallerinde devam etseydi dizi çok daha eğlenceli bir şekilde devam ederdi diye düşünüyorum. 


Diziyi aslında bana canım One Better Day blog önermişti. Önerdiği ve izlediğim hiçbir dizisinden pişman olmadım. Kendisi tam bir gizli K-Drama kutusudur, kih kih kih. Dizi tam da sevdiğim tarzdaydı. Naif, sevgi dolu, arkadaşlık bağları ile içiçe bir diziydi. Puanım 4,5. Yarım puan da nazar boncuğu olsun :p

Bir ayın daha sonuna geldik. Her ayın başında olduğu gibi izleyecek dizi ve okuyacak kitap seçmiştim ama vakitsizlikten yapamadım. Olsun yine de bir yazıyla daha Mart ayına da katılmış bulunmaktayım. Gelecek ayları bekleyin, BCP grubu olarak yazılarımızla sizlerle olacağız!

Herkese bol kitaplı ve dizili günler!

32 yorum:

  1. Ay çok seviyorum ben bu diziyi, no entrika yes komedi demişsin, çok güzel özetlemişsin , kafa yormayan temiz bir diziydi gerçekten. Bu arada gerçek bir sporcudan esinlenildiği bilmiyordum, bu ayrıntı hoşuma gitti, kadının başarıları da kesinlikle göğüs kabartıcı. Bu bilgiyi bizimle paylaştığın için teşekkür ederim, yazı için de ellerine sağlık. Bu diziyi tekrar hatırlamak keyfimi yerine getirdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yorumuna katılıyorum, çok tatlı bir diziydi. Güzel ve naif... Ben teşekkür ederim ^^

      Sil
  2. Çok tatlı. Gerçek bir karakterden esinlenilen dizi-filmleri daha çok seviyorum. bunu bir ara mutlaka izlemeliyim. :) Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O esinlenilen kişiyi de daha yakından tanıma fırsatımız oluyor ^^ Teşekkür edeerim :)

      Sil
  3. Kim bukçu desene sen şuna! Benim gibi Kore cahili biri in kimbukçu 'dur o! Şaka bir yana bir ara TV de verilmişti ve her sabah izlemek için erken kalkardım. Çok güzel bir seçim ve çok mutlu oldum nedense.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa çok tatlıydı, kim buk çuuuu ^^ Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Bu aralar romantik komedi türünde diziler güzel gidiyor. Ağır dizileri kaldıramıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de. Hayat yeterince zor, stresten uzaklaşabileceğimiz romantik diziler tam bu günlere göre ^^

      Sil
  5. En en sevdiğim Kore dizilerinden biridir :D Hala sıkıldıkça kısa kısa videolarını izlerim :) Çok güzel bir yazı olmuş emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bazı kısımlarını yeniden izlemeyi düşünüyorum, özellikle de kilo alması gereken yerde kilo verdiği bölümleri :p Teşekkür ederim ^^

      Sil
  6. Allah'ım, en sevdiğim kore dizilerinden biri. Dizinin esinlenildiğini de hiç bilmiyordum vallahi ama o kadar severek izlemiştim ki. Kaliteli bir şeyler bulamaz da kore dizisi izlemek istersem kesinlikle tekrar bakacaklarım arasında kendisi. Kalemine sağlık. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minnoş K-Dramalardan ^^ Kafa yormayan, insanın ruhuna iyi gelenlerden :) Teşekkür ederim ^^

      Sil
  7. Çok güzel ve eğlenceli bir diziydi🌟

    YanıtlaSil
  8. Buna bakayım ben en iyisi emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Dizinin esinlendiği senden öğrenmem. :D Aşırı tatlı buluyorum bu diziyi, ikizin aklına girersem belki sahura kadar bu diziye bakarız. :) Belki sizi de alet ederiz dizimizeee. :D Neyse bunları konuşuruz. *öpücük* Emeğine sağlık ablam, devam yazılarını bekliyoreee <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu kişi de bilmiyormuş esinlenildiğini :) ayy ben yeni izledim bu diziyi mart ayında :P Sağ ol canım, yazmak istediğim dolu yazı var ^^

      Sil
  10. Canim dizim. Gercekten hem arkadaslik iliskileri, hem kizin kendi icindeki mucadelesi, hem gulduren hem duygulandiran hikayesiyle ne guzel bir diziydi. Bence cok farkli bir kadin karakterdi bokjoo. Dogal ve samimi hallerini cok sevmistim. Emegine saglik cok guzel olmus yazi.😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesçe sevilen bir dizi olmuş ^^ Düşüncelerine katılıyorum, teşekkür ederim :)

      Sil
  11. Güzel diziydi ama bu başrol erkekten izlediğim son dizi oldu :) Diziyi izlerken bir sorun yoktu ama artık biraz antipatiğim kendisine karşı :') Yine de diziyi hâla iyi olarak hatırlıyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başrol erkek oyuncunun benim de ilk izlediğim dizisi. Sanırım Start upda da oynadı. İzlemeyi planlıyorum, bakalım. ^^

      Sil
  12. ah ya izlemedim ama listemde duruyor ve tam sevceğim dizilerden bu :)

    YanıtlaSil
  13. yaa izlemedim ama çok merak ettim mutlaka izleyeceğim konu olarak da çok farklı geldi uzun zamandır sporla bağlantılı bir dizi izlememiştim :)

    YanıtlaSil
  14. Yaaa en sevdiğim dizilerin arasında bulunuyor kendisi. <3 Kızın sevgili olduktan sonra ki vıcık vıcık hallerini ben de sevmemiştim hele ki montun altında sarmaş dolaş hallerine ııyykkk demiştim ama yine de olsun çok güzel bir diziydi. izlemene çok sevindim, emeğine sağlık. <3 ^^

    YanıtlaSil
  15. Konusu farklı, rengarenk bir dizi daha yorumunun başından diziyi beğendim. Umarım en yakın zamanda izlerim :)

    YanıtlaSil
  16. Güzel duruyor

    YanıtlaSil
  17. Çok keyifli bir diziydi gerçekten. Sayende hatırlamış oldum. 😍 Gerçek bir halterciden esinlenildiğini bilmiyordum, onu da öğrenmiş oldum. ☺️

    YanıtlaSil
  18. Çok eğlenceli bir diziydi. Şirinlik muskası gibi moralleri yükselten enerjik bir dizi olması sayesinde listemde üst sıralarda

    YanıtlaSil
  19. izlememiştim merak ettim çok keyifli görünüyor yaa :) bi de ben buraya yorum yaptım diye sanıyordum açıp okumuştum çünkü ama dalgınlıkla okuyup kapattım muhtemelen :D

    YanıtlaSil
  20. uzun zamandır paylaşımlarınızı göremiyorum, nasılsınız?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...