10 Ocak 2014 Cuma

Karanlığın Efendileri Serisi: En Karanlık Gece - Gena Showalter



Kitap Adı: En Karanlık Gece
Kitabın Orijinal Adı: The Darkest Night
Yazar Adı: Gena Showalter
Seri Adı: Karanlığın Efendileri Serisi
Seri Sıralaması: 1/11
Türü: Yetişkin, Fantastik, Macera
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı: 416
Çıkış Tarihi: Ekim/2011
Puanım: 5/5


 Arka Kapak Yazısı: EN KARANLIK GECELERDE SAKLANIR AŞK…

"Showalter muhteşem bir yazar."
-Karen Marie Moning

"Doğaüstü aşk romanlarının en önemli yazarlarından birisi."
-Kresley Cole


Güçleri… İnsanüstü
Tutkusu… Sonsuzluğun ötesinde…

Geçmişten gelen sesler tüm hayatı boyunca Ashlyn Darrowa acı çektirmiştir. Bu kâbusa bir son vermek için Budapeşteye giderek doğaüstü yetenekleri olduğu söylenen adamlardan yardım istemek durumunda kalır. Ancak grubun en tehlikeli üyesi ve kendi cehenneminde tutsak olan Maddoxın kollarına sürükleneceğinden bihaberdir.

İkisi de acılarını dindiren bu ani açlığa karşı direnemez ve karşı konulmaz bir tutkunun kıvılcımları alevlenir. Ancak her sıcak temas ve yakıcı öpücük onları yok oluşa… ve aşkın en zorlu sınavına doğru götürecektir.

Sonsuza dek lanetlenmiş olmalarına rağmen Karanlığın Efendileri karşı konulmaz bir baştan çıkarıcılığa ve akıl almaz boyutlardaki güçlere sahiptir. Gena Showalterın bu yeni ve inanılmaz serisini kaçırmayın…

Yorumum: Bu seriye ne kadar geç başlasam o kadar pişman olacağımı biliyordum. Harika bir seriyi boşu boşuna elimde tutmuşum! Karanlığın Efendileri Serisi benim sevmediğim tek fantastik öğe olan melekleri bile sevdirdi. Artık meleklere yeşil ışık yakabilirim. Ama öyle temiz, saf olanlara değil bu serideki gibi karanlık, savaşçı, azıcık iyilik barındıranlara.

Maddox, Lucien, Torin, Reyes, Aeron ve Paris. Altı savaşçımızda yaptıkları bir hata nedeniyle Tanrılar tarafından cezalandırılmışlardır. Hepsinin içinde farklı iblisleri vardır ve bu durum sonsuz yaşamlarında alabilecekleri en büyük cezadır. Öyle ki Maddox, her gece ölüp, cehennemde yanmakta ve sabah olduğunda yeniden dirilmektedir. Torin’in içinde hastalık vardır ve kimseye dokunamamaktadır (En merak ettiğim karakter Torin. Nedenine gelince Torin yüzyıllardır kimseye dokunamadığından hiçbir kadınla ilişki yaşamamıştır. Onu bu lanetten kurtaracak kadını ve hikayeyi merak ediyorum. Ama ne yazık ki Torin’in kitabı 11. kitap ve yurtdışında henüz çıkmadı. Bu hızla bizde ne zaman çıkar, bilinmez). 

Lucien, ölümün muhafızı; Reyes, acının, Aeron gazabın ve Paris de şehvetin esiriydi. Her birinin içinde barındırdığı iblis farklı olsa da bence Maddox, Torin ve Reyes’inkiler çok daha zordu.
Veee Ashyn… Etrafında sürekli sesler duyan, bu nedenle deli sanılan, kimseyle arkadaşlık kuramayan bir kız. Duyduğu seslerden çektikleri ortak cümlelerle yolu bu altı savaşçı ile kesişir ve bir mucize gerçekleşir. Ashyn bazen sesleri duymamaya başlar. Maddox, bu cesur, kendisinden korkmayan güzel kadından adım adım etkilenmektedir. 


Karanlığın Efendileri’nin başı Titanlar ve Avcılar ile dertte. Ortada gizli bir savaş var ve savaş hiç entrikasız olur mu? 

Kitabın fantastik olmasını bir kenara bırakırsak, içinde çok güzel bir aşk hikayesi vardı. Karşılıklı sözler ve fedakarlıklar… Bir insan aşkı için fedakarlıkta ne kadar ileri gidebilir?
Seride sevdiğim bir şeyde ikinci kitap ve üçüncü kitap hakkında ipuçlarının olması. Okuyacağım kitaplardaki karakterlerin bu şekilde yaşamlarının öncesini bilmeyi seviyorum.

Seri sıralaması:

1.      En Karanlık Gece (The Darkest Night) – Maddox ve Ashlyn
2.      En Karanlık Öpücük (The Darkest Kiss) – Lucien ve Anya
3.      En Karanlık Zevk (The Darkest Pleasure) – Reyes ve Danika
4.      En Karanlık Fısıltı (The Darkest Whisper) – Sabin ve Gwen
5.      En Karanlık Arzu (The Darkest Passion) – Aeron ve Olivia
6.      En Karanlık Yalan (The Darkest Lie) – Gideon ve Scarlet
7.      En KAranlık Sır (The Darkest Secret) – Amun ve Haidee
8.      The Darkest Surrender – Strider ve Kaia
9.      The Darkest Seduction – Paris ve Sienna
10. The Darkest Craving – Kane ve Josephina
11. The Darkest Touch – Torin

Ana kitaplarımızın yanı sıra seride ara kitaplarımız da var.

0,5 The Darkest Fire
3,5 The Darkest Prison
4,5 Heart of Darkness

Herkese bol kitaplı günler!!



16 yorum:

  1. serinin sadece ilk üç kitabı mı türkçeye çevrilmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef evet. Diğer kitaplar henüz çevrilmedi.

      Sil
  2. Ben ilk dört kitabı okudum (Maddox, Lucien,Reyes ve Sabin) . Sana katılmamak elde değil. Gerçekten süper bir seri Gena gerçekten çok çok yaratıcı bir yazar. Başka serilerini de okudum bu yazarımızın bu konuda başarılı gerçekten. Dört gözle Gazap 'ı bekliyorum (Aeron) Bu yazardan bir sonraki kitapla ilgili bilgi veriyor ayrıca genel olarak kitap bir çifte odaklansada diğerlerindende haberler veriyor ya bayılıyorum. O kadar harikaki çifte ne olacak diye merak ederken, bir bakmışım diğer savaşçılardan söz ediyor kızla tanışması falan ya da bazı işaretler... bu sefer onu merak ediyorum derken tekrar çifte dönüyor ... Anlayacağın ben meraktan ölüyorum kitaplar su olup gidiyor :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinin diğer kitapları elimde olmasına rağmen bir türlü okuyamadım. Listem doldu taştı :)) Ben Torin'i fena merak ediyorum :)

      Sil
    2. kitabın 3 serisini buldum, yeni okumaya başladım peki dierlerinin n zmn türkçeye çevrilceği belli mi ??

      Sil
    3. 4. kitap; En Karanlık Fısıltı ve 5. kitap En Karanlık Arzu çıktı. En Karanlık Arzu yeni çıktı sanırım bir kaç gün oldu :)

      Sil
  3. Evet Kız kardeşimin de Torin'in iblisi hastalık olduğu için çok merak ediyormuş :):)

    YanıtlaSil
  4. torinne olcak acaba ne zman seriyi çevirceklert ya meraktan ölüceeeeem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bilmiyorum ve Torin'in kitabına çok var -_-

      Sil
  5. merhaba, kitapların hangilerine ulaşabiliriz şu anda bir bilginiz var mı? teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      1. En Karanlık Gece
      2. En Karanlık Öpücük
      3. En Karanlık Zevk
      4. En Karanlık Fısıltı
      5. En Karanlık Arzu
      6. En Karanlık Yalan
      7. En Karanlık Sır

      İlk 7 kitaba ulaşabilirsiniz.

      Sil
  6. Bu serinin ilk kitabına hiç bir şekilde ulaşamadım:( basimi yokmuş artık. Nadir kitapta da yok diğer kitap sitelerindede .acaba okuyan biri elinde olan biri ücret karşılığı bana ulaştırabilir mi gerçekten çok çok mutlu olurum.ilk kitabı okumadan diğerlerine gecemeyenlerdenim ve çok çok meram ediyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitabı bulabildinmi bulamadysan gönderebilirim

      Sil
    2. Ben arıyorum ama bkmden wpdan yazıp temin olabilir mi diye rica ettim herkes gibi yeni halinde almayı seviyorum umarım şansım olur ama olmazsa ne yapacağım hakkında bi fikrim yok 😔 sizinle ig den iletişim kurabilir miyiz? ilknurstagram benim hesabım ^^

      Sil
  7. Bende arıyorum ama bulamıyorum

    YanıtlaSil
  8. Ben de cok aradım kitabı ama hiç bir yerde yok

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...