2 Haziran 2014 Pazartesi

Köşe Yazılarım - 17: Sabrina Jeffries Röportajım



Herkese merhaba!!

Bu hafta köşemde çok sevdiğim can yazarlarımdan biri olan Sabrina Jeffries ile röportaj vaaarrr!!!

Diğer köşe yazılarım için tık tık!!

Keyifli okumalar!!


Yeni bir yazar röportajına ne dersiniz? Çok sevdiğim ve Türkçe’ye çevrilmiş tüm kitaplarını okuduğum bir yazar olan Sabrina Jeffries’e röportaj teklifinde bulundum ve o da beni kırmadı, kabul etti. Yazara sorularım çok az çünkü mailleştiğimiz zamanda, kendisi hem yeni bir kitap üzerinde çalışıyordu hem de New York Times çok satan yazarlar toplantısına hazırlanıyordu. Aklımda sormak istediğim çok fazla soru vardı ama bu nedenlerden dolayı sorularımı minimuma indirmek zorunda kaldım.

Sabrina Jeffries kitapları New York Times ve USA Today listelerine girmiş bir yazardır. Okuyucuları onu esprili diyalogları ve karakterleri ile tanımaktadır. Yazar, tarihi aşk romanı türünde kitaplar yazmakta olup dokuz kitabı Türkçe’ye çevrilmiştir. 

Kitap Tutkusu: Merhaba Sabrina. Öncelikle röportaj teklifimi kabul ettiğin için teşekkür ederim. Türkçe’ye çevrilmiş tüm kitaplarını okudum. Favori kitabım ise Sır Gibi Sakladım. Minerva ve Giles sevdiğim karakterler. Yazdığın kitaplardan hangisi favorin?

Sabrina Jeffries: Ben teşekkür ederim Kitap Tutkusu. Diğer ülkelerdeki okuyucularımla iletişim halinde olmayı çok seviyorum. Soruna gelirsem; gerçekten favori bir kitap seçemiyorum çünkü yazdığım zaman her kitap benim favorim oluyor. Bir sıralama yaparsam Sır Gibi Sakladım kitabım listenin üst sıralarında yer alır. Minerva’yı yazarken çok eğlenmiştim.

KT: Yazdığın karakterlerden biri olsaydın, hangisi olurdun?

SJ: Bir çok yönüyle Minerva olamazdım. Favori kitabın olduğundan dolayı onun adını verdim. Bir Çapkına Vuruldum kitabımdaki Amelia olmak isterdim. Yazdığım zaman Amelia’nın yaşadıklarını sevmiştim.

KT: Bu aralar herhangi bir kitap üzerinde çalışıyor musun? Çalışıyorsan, sakıncası yoksa bizimle paylaşabilir misin?

SJ: Duke’s Men serisinin son kitabı üzerinde çalışıyorum. Karakterimiz Dominick Manton. Kendisi ilk olarak “Twas the Night After Christmas” kitabında araştırmacı olarak ortaya çıktı. Çok gençken Dominick ve bir baronun kızı olan Jane Vernon nişanlandı. Ancak, babalarının ölümünden sonra ağabeyi Dominick’e hiç para vermedi ve maalesef ki nişan bozuldu. Ama şimdiye kadar ne Jane Dominick’i unuttu ne de Doominick Jane’i sevmekten vazgeçti. Jane’nin kuzeni kaybolunca Dominick’e onu bulma görevi verilir. İkili bir yandan kayıp kuzeni ararken, diğer yandan da geçmişteki ayrılıkları üzerine parçalar toplamaya başlarlar. 

KT: Sharpe ailesinin hikayesi Son Çarem ile bitiyor. Ama seriye devam kararı alarak Pierce Waverly hakkında bir kitap daha yazdın. Bu senin fikrin miydi yoksa okuyucularından böyle bir talep mi geldi?

SJ: Ben her zaman bir Noel kitabı yazmak istemiştim. Pierce da aklımdaki kitap için mükemmel bir karakterdi. Pierce, ilk kez “Vahşi Bir Lordun Kollarında” kitabı ile okuyucularla buluştu. Kendisi ana karakterlerden Virginia’nın kuzeni olarak karşımıza çıktı. Karakteri ilk oluşturduğum andan itibaren onun hakkında kitap yazmaya karar verdim. Yani bu benim fikrimdi, okuyucularımın değil. 

KT: Bana zaman ayırıp sorularıma cevap verdiğin için tekrar teşekkür ederim. Yeni kitaplarının Türkçe’ye çevrilmesini dört gözle bekliyorum.

SJ: Ben teşekkür ederim. Okuyucularımdan böyle güzel dönüşler almayı seviyorum, beni mutlu ettin. 


7 yorum:

  1. Son çarem kitabını bir solukta okumuştum çok güzel bir röportaj olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son Çarem güzel bir kitaptı ben de beğenmiştim :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. En sevdiğim yazarlardan biri ve şansa bak kiyazarın çevrilmiş kitaplarından bir çapkına vuruldu okumadığım tek kitabı. en kısa zamanda okumak istiyorum =)
    Ellerine sağlık çok güzel olmuş =) Sabrina sevenleri bence çok mutlu ettin. Tadı damağımdakaldı keşke daha fazla vakti olsaymış =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Çapkına Vuruldum güzeldi, ben beğenmiştim :) Güzel yorumun için teşekkür ederim. Ahhh keşke o zaman aklımdaki çoğu soruyu sorardım :))

      Sil
  3. Bayıldımmmm *_* Çok kaliteli sorular olmuş ikiz. Sabrina'nın cevaplarını da çok beğendim. Ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
  4. Inanmiyorumm. Coook guzel bir roportaj olmus elinize saglik. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...