9 Haziran 2014 Pazartesi

Epik Fantastik Türünde Yazılmış Kitaplar



Herkese merhaba!

Fantastik kitap okumayı çok severim, özellikle epik fantastik kitaplara ayrı bir sempatim vardır. Belki fantastik dünyaya ilk bu türden bir kitapla giriş yapmış olmam da etkilemiştir. 

Epik fantastik nedir, ne anlatır diyorsanız blog ikizim Kütüphanemden Kitap Manzaralarının şu yazısını okuyabilirsiniz.


İlk fantastik kitaplarım Yüzüklerin Efendisi serisidir. Okumaya başladığım anda beni kendine çeken bir dünya oldu. İlk kitaptan öyle bir sevdim ki devamını hemen okumuştum.


Robert Jordan’ın Zaman Çarkı serisi epik fantastik türünde en iyi eserlerden biridir. Seri 14 kitaptan oluşmaktadır. İlk kitabı yarıya kadar okuyabildim. Sakın beğenmediğimi düşünmeyin. Araya iş yoğunluğum, tur kitapları, incelemeler girdi. Tatilde tamamen boş kafa ile okumayı planlıyorum.


R. A. Salvator’nin Drizzt serisini de unutmamak lazım. İlk kitabının yorumu için tık tık!! Seri birçok yan kitap ile başka serilerden oluşmaktadır. Bununla ilgili bir yazı yazacağım hala aklımda :)

Bu kitaplar dışında Yerdeniz – Ursula K. L. Guin, Miras Döngüsü – Christopher Paolini, Hobbit, Taht Oyunları kitapları da epik fantastik türünde ülkemizde çıkan kitaplardır. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...