7 Temmuz 2015 Salı

Mim: Book Courtship Tag

Sevgili Fighting blogunun sahibesi canım E.’m beni mimlemiş. Yapmak biraz zamanımı aldı ama ahh işte yoğunluk! Buradan E.’me çok teşekkür ediyor ve hemen cevaplamaya geçiyorum.

 
Adım 1: İLK BAKIŞ – Kapağı yüzünden aldığın bir kitap?

Kurucunun Kızı. Aslında sadece kapak için değil konusunu çok beğendiğim için almıştım. Son zamanlarda aldığım kitaplarda en güzel kapağa sahip.

Adım 2: İLK İZLENİM – Arka kapak yazısı yüzünden aldığın kitap?

Son zamanlardaki alışverişlerimi gözden geçiriyorum ve buldum! Yasak Sevgili – Laura Kaye. Arka kapak yazısını çok beğenmiştim. Uzun zamandır da bu tarz kitap okumamıştım. Yakın zamanda okumayı planlıyorum. 

Adım 3: TATLI DİL – Harika üslupla yazılmış kitap?

O kadar çok var ki! Can yazarlarımdan biri olan Elizabeth Hoyt’un en sevdiğim kitabı Çirkinin Aşığı! Yazarın ilk okuduğum kitabıydı. O andan itibaren favori yazarım oldu.

Adım 4: İLK BULUŞMA – Sana serinin devamını aldırtan serinin ilk kitabı?

Yüreğe Söz Geçmiyor – Julia Quinn. 2009’da başladığım historical maceramda 8 kitaplık serinin tamamını bana aldırtan kitap *_*

Adım 5: GECE YARISI TELEFON KONUŞMALARI – Seni bütün gece ayakta tutan kitap?

Eskiden gece yarılarına kadar çok kitap okurdum. Artık buna ne zamanım ne de enerjim var. En son hangi kitap için sabahladım hatırlamıyorum -_-

Adım 6: HER ZAMAN AKLIMDA – Aklından çıkaramadığın kitap?

Saymakla bitmez. Favori kitaplarımı hiçbir zaman aklımdan çıkaramam. Karanlığın Efendisi Serisi, Mefisto, Sır Gibi Sakladım – Sabrina Jeffries, Ödül – Julie Garwood…

Adım 7: FİZİKSELLEŞME (Gözler güzlerimde olayının artık ellerimdeye dönüşmesi) – Eline alıp okuduğunda sana güzel hissettiren kitap?

Açlık Oyunları, Kızıl Tepe, Çirkinin Aşığı, Sır Gibi Sakladım, Harika Piç, Milyonluk Kirli Sır...

Adım 8: AİLEYLE TANIŞMA – Ailene veya arkadaşlarına önereceğin kitap?

Aşk Yağmuru – Jill Shalvis


Christine Bell kitapları

Jennifer L. Armentrout Kitapları

Marie Force kitapları

Mefisto

Ölümcül Oyuncaklar Serisi

Liste uzar gider….

Adım 9: GELECEK PLANLARI – Gelecekte tekrar okuyacağını bildiğin kitap ya da seri?

Ödül – Julie Garwood, Mefisto, İdhun Günlükleri, Süs Bitkileri Serisi…

Adım 10: BİR AŞKI PAYLAŞMA – Kimi tagliyorsun?


Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.

Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!

Herkese bol kitaplı günler!!

 

3 yorum:

  1. Merhaba canım fırsatım oldumu hemen yapıcam :) cok teşekkür ederim tatlım :*

    YanıtlaSil
  2. Baktım :) Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...