12 Temmuz 2015 Pazar

Mim: Biraz Müzik Biraz Ben

Herkese merhaba!!
 
Canım One Better Day’im beni mimlemiş. Yapmadan olur mu hiç *_* Kendisine teşekkür ediyor ve soruları cevaplamaya geçiyorum *_*

 

1.      Müzik denildiğinde aklınıza ilk gelen kelime nedir?

Eğlence *_*


2.      Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Ya da dinlemeye ara verdiğiniz?

Her gün müzik dinliyim diye bir derdim yok. Canım ne zaman isterse o zaman dinliyorum. Ondan bıkmak ya da ara vermek gibi bir durum olmuyor.


3.      Hayatınız boyunca hayran olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanıza astığınız, fan dediğimiz türden yani.

Çok sevdiğim gruplar, şarkıcılar oldu ama posterini asacak kadar bir fanlığım olmadı.


4.      Kitap okurken müzik dinler misiniz?

Bazen bazı kitapları okurken aklıma bir şarkı gelir ve tüm kitap boyunca o müziği dinlerim *_*


5.      Çok klasik ama yine de sormak istiyorum. Sizin türünüz ne?

Kulağıma ne hoş geliyorsa o ama genelde K-pop.


6.      Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?

Arabesk rap.


7.      Siz bir şarkıcı olsanız kim olmak isterdiniz desem?

Öyle olmak istediğim bir şarkıcı yok ama kadife sesli denilen türden bir sesim olsun isterdim.




8.      İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?

Parası olup sesi olmayan herkesin şarkı söylemesine engel olurdum.


9.      Bu şarkı benim dediğiniz bir şarkı var mı?

Bir sürü…


10. TV’lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.

TV ile aram pek yok. 


Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.

Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!


Herkese bol kitaplı günler!!

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...