25 Nisan 2014 Cuma

Kitap Alışverişlerim - 20: Blog İkizim ve Pudramla Aspendos Siparişimiz

Herkese merhaba!!

Yepyeni bir kitap alışverişi ile sizlerleyiz. Sizlerleyiz diyorum çünkü siparişi Pudra Tozu ve blog ikizimle beraber verdik. ^^


Aspendos Yayınevi’nden okumak istediğimiz kitaplar vardı. Kitap Sihirbazı’nda da kitaplar indirimde olduğu için ortak bir sipariş verdik. Sipariş bana geldi, nasılsa sık sık görüştüğümüz için beraber kitap almamız bizim için hiç sorun değil :) <3 Ayrıca kitaplar sayesinde "özledim kitaplarınız ben de hemen buluşmalıyız" planımı da uygulayabilirim :p


Sınırları Zorlamak – Katie McGarry
Kitabın daha önceden önokuma ve çekilişini yapmıştık. O zamandan beri okumayı istiyordum. Bakalım nasılmış?

Sessiz İntikam -Laura London
Kapağına vurulduğum bir kitap! İlk çıktığından beri alınacak kitap listemdeydi. İndirimde olunca hemen sepete ekledim.

Yaralı – H. M. Ward
Konusunun ilgimi çektiği bir kitaptı. İncecik, kafa dağıtmaya bire bir gibi gözüküyor. 

Bunlar kızlarla ortak aldığımız kitaplardı. Kitap zevklerimiz ortak olunca okuduklarımızda aynı kitaplar oluyor :)

Lanetli Yıldız –Jessica Spotswood
Chatham Cadıları serisinin ikinci kitabı. Seriye devam etmeyi düşünüyordum. İndirimde olunca aldım. Kızlar seriyi okumadığından bir tek ben aldım. İlk kitabın yorumu için tık tık!!

Boğulan Kız – Caitlin R. Kiernan
Kitap Sihirbazı’nın hediyesi olarak gönderildi. Okumayı istiyordum ama ucuz görürsem alırım diye düşünüyordum ki hediye geldi.


Kaç Benimle kitabını  Pudram bize İzmir Fuarı’ndan aldı. ^^ Okumak istiyorduk ancak indirimde olmadığından almamıştık. Pudram, fuarda görmüş ve almış bize :) Burdan kendisine çok teşekkür ediyorum <3


Yakında bir kitap alışverişi yazısı ile daha sizlerle olacağım. Tam da istediğim kitaplar benim olacak :)

Herkese bol kitaplı günler!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...