8 Aralık 2014 Pazartesi

ELİZABETH HOYT Röportajım *_*



Herkese merhaba!!

Bugün canım, bir tanecik yazarım Elizabeth Hoyt röportajım ile karşınızdayım. Yazarımızın çok tatlı bir asistanı var. Her mailime anında yanıt verdi ve birçok konuda bana yardımcı oldu.
Öncelikle Elizabeth ile iletişime Mayıs ayında geçmiştim. Ama kendisi o zamanlar Maiden Lane serisinin yedinci kitabı olan Darling Beast kitabını yazıyordu. Asistanı bana soruları yollamamı, sıraya koyacağını ancak Eylül gibi dönebileceğini söylemişti. Ben de o aralar çok yoğun olduğum için soruları hazırlayamadım ama arada asistanı ile mailleşmeye devam ettim. Daha sonradan yazarın bana imzalı kitaplar yollayacağından bahsetti. İnanılmaz sevindim ve tam tamına altı tane imzalı Elizabeth Hoyt kitabı geldi. Ayrıntılı yazımı okumak için tık tık!


Sizleri Elizabeth Hoyt’un cevapları ile baş başa bırakıyorum *_*

Kitap Tutkusu: Merhaba Elizabeth. Röportaj teklifimi kabul ettiğin için çok teşekkür ederim. Türkçe’ye çevrilmiş tüm kitaplarını okuduğumu ve fanın olduğumdan konuşmuştuk. Hakkında internet ortamında yayınlanan birçok şeyi biliyorum. Peki seni hiç tanımayan birine kendini nasıl tanıtırsın? Elizabeth Hoyt kimdir?

Elizabeth Hoyt: Çok soğuk olan Minnesota’da büyüdüm. Babam biyoloji profesörü olduğu için çocukluğum boyunca birçok şehri gezdim. Şu anda Illinois’de kocam, iki çocuğum ve dört köpeğimle yaşıyorum. Yazma hayatına ise prens serimle başladım. İlk romanım Çirkinin Aşığı’dır.


KT: Türkiye’de çok kısa bir zaman sonra Maiden Lane serin başlıyor. Yayınevi çıkış tarihini 9 Eylül olarak duyurdu. Dolayısıyla serin hakkında pek bilgimiz yok. Bize Maiden Lane serisinden bahseder misin? (Yazarla röportajımı ağustos ayı sonunda yapmıştım. O zamanlar Şeytani Arzular’ın çıkacağı yeni duyurulmuştu. Yazarın cevaplarını çevirmekte çok geç kaldım. Soruyu değiştirmek istemedim, Elizabeth’e sorduğum şekliyle kalsın istediğimden bu şekilde çevirdim.)

EH: Maiden Lane serim 1700’lü yılların Londra’sında geçiyor. O dönemdeki bazı insanlar çok zengindi, yaldızlı arabalarında geziyor ve balolara katılıyordu. Bazı insanlar ise son derece fakirdi ve tek odalı evlerde yaşamak zorundaydı. Serimde her iki dünyayı birleştirip yazmaya çalıştım. 

KT: Romanlarını yazarken yazmayı tercih ettiğin bir yer var mı?

EH: Kahve dükkanlarında yazmayı çok severim. Genellikle yanıma kocaman bir kahve alır ve romanımın başına geçerim. :)

KT: Kitaplarındaki favori karakterin kim ve neden bu karakter?

EH: O kadar çok var ki :) . Maiden Lane serimin üçüncü kitabı olan Scandalous Desires kitabımdaki Mickey O’Connor’ı yazarken gerçekten çok eğlendim. Çünkü Mickey, çok fazla kuralları takan bir adam değil ve son derece de baştan çıkarıcı!

KT: Kitap yazmadığın zamanlarda genellikle ne yaparsın?

EH: Kitap okumaktan, köpeklerimle oyun oynamaktan ve bahçemle ilgilenmekten çok hoşlanıyorum. Kocaman bir bahçem var.

KT: Okumaktan hoşlandığın yazar ya da yazarlar kimler? En son hangi kitabı okudun?

EH: Son olarak Agatha Christie’nin Hickory Dickory Dock’ı okudum. Daha önce defalarca okudum ama bu kitabı çok seviyorum. Christina Dodd’un kitaplarını okumayı tercih ediyorum.

KT: Şu anda kitaplarında bir mekanda olsaydın, hangi mekanı neden tercih edersin?

EH: Londra. Müzeleri ziyaret etmeyi çok severim. Müze yerine o dönemi bire bir görmek isterdim.

KT: Son olarak Türk okuyucularına söylemek istediğin bir şey var mı?

EH: Tabi ki de! I love my Turkish readers! (Bu cümleyi çevirmek istemedim :p). Kendi ülkemdeki okuyucularımdan çok Türkiye’den mail alıyorum. Arada Türkçe yazılmış mailler alıyorum. Google translate bir garip, çevirdiğimde anlamıyorum. Ama lütfen Türkçe, İngilizce fark etmez bana yazmaya devam edin :)

Yazarın yorumladığım kitapları:

Buz Prenses (Prens #3,5)

Yabani Aşık (Legend of Four Soldiers)

Şeytani Arzular (Maiden Lane #1)


Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...