3 Eylül 2014 Çarşamba

Wait for You #1: Hep Seni Bekledim - Jennifer L. Armentrout



Kitap Adı: Hep Seni Bekledim
Kitabın Orijinal Adı: Wait for You
Yazar Adı: Jennifer L. Armentrout
Seri Adı: Wait for You
Seri Sıralaması: 1/6
Türü: Yeni-Yetişkin, Günümüz Aşk
Yayınevi: DexPlus
Sayfa Sayısı: 416
Basım Tarihi: 2014
Puanım: 5/5



Arka Kapak Yazısı: Bazı şeyler beklemeye değer… Beş sene önce bir partide Avery Morgansten’in tüm hayatı değişti. Evden çok uzakta bir üniversite, şimdi her şeyi geride bırakmak için harika bir fırsat. Tek yapması gereken, derslere zamanında girmek, sol bileğindeki bilekliği asla çıkarmamak, dikkatleri üzerine çekmemek ve belki de bir iki arkadaş edinmek. İhtiyacı olmayan tek şey ise, ince ince planladığı hayatını alt üst edecek bir erkeğin radarına girmekti. Çoksatan Lux ve Melez Sözleşmeleri serisinin yazarı Jennifer L. Armentrout’tan yepyeni bir aşk hikâyesi!Çıktığı gün kitap satış listelerini sarsan ve Forbes dergisine kapak konusu olan Hep Seni Bekledim’i elinizden bırakamayacaksınız.

Yorumum: Jennifer L. Armentrout denilince ben de akan sular durur. Hele ki yeni bir kitabı da çıkmışsa tamam, çevremdekiler 24 saat benden yazarı dinleyebilir.
Hep Seni Bekledim kitabı ne zaman yazarın sitesine girsem gözüme çarpıyordu ve Türkçe’ye çevrilmesini çok istiyordum.  ^^

Kitabımıza dönecek olursam, Avery geçmişinden kaçmaktadır. Bu nedenle ailesinden en uzak olan üniversiteyi seçer. Yeni bir ortamda şansı varsa birkaç insanla arkadaş olacak ve kariyerine odaklanıp okulunu bitirecektir. Ancak bu planlar Cam ile karşılaşınca hafif bir sekteye uğrar.


Cam okulda tüm kızların peşinden koştuğu yakışıklı adam. Ama ne var ki o kızlarla sadece anlamı olmayan ilişkiler içine girer. Kız arkadaş mevzuları onun için gereksizdir. Taa ki Avery’e kadar…

Cam, Avery’i ilk gördüğü andan beri ondan etkilenmiştir, öyle ki onun için tüm diğer kadınlar silinmiştir. Avery, zor bir kızdır çünkü geçmişinden dolayı kimseye güvenmemektedir. Cam ise sonuna kadar onunla birlikte olmak için elinden geleni yapacaktır. Mmmm enfes kurabiyeler mi desem Pazar sabhları yumurtalarla kahvaltı mı desem bilemedim. Cam tam bir aşçı ve kızımızı etkilerken bu yönünü de kullanacaktır.

Seri Sıralaması
1.      Hep Seni Bekledim (Wait for You) – Avery ve Cam
2.      Be with You – Teresa ve Jase
3.      Stay with Me – Calla ve Jax
4.      Fall with You
5.      Forever with you
6.      Fire with You

Novellalar
1,5. Trust in Me
2,5. The Proposal

Not: Ayrıntılı seri bilgisi için tık tık!

Jennifer ile röportaj yaptığımda ona hangi kitabının favori olduğunu sormuştum. Bana Hep Seni Bekledim kitabım demişti. Şimdi kitabı okuyunca neden bu cevabı verdiğini çok iyi anlıyorum. Çünkü bu kitap benim için de tüm Jennifer romanlarından apayrı bir yerde oldu. 

Aynı konulu kitaplara genel olarak baktığımda, Hep Seni Bekledim’in farklı bir havası vardı. Daha gerçekçi, daha hüzünlü…

Hüzünlü demişken romanı okurken tek dinlediğim şarkı Hong Ki’nin what I wanted to say şarkısıydı.


Hong Ki’nin hüzünlü sesi ile kitap birleşince farklı bir moda girdim. Gülmem gereken yerde bile hüzünlendim. İçim aktı, gitti. Bu bakımdan bana değişik duygular tattıran bir roman oldu. Jennifer, you are the best!!!



Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz. 


Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!

Herkese bol kitaplı günler!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...