27 Eylül 2014 Cumartesi

For Hire #1: Kiralık Eş - Christine Bell



Kitap Adı: Kiralık Eş
Kitabın Orijinal Adı: Wife for Hire
Yazar Adı: Christine Bell
Seri Adı: For Hire
Seri Sıralaması: 1/2 +
Türü: Günümüz Aşk
Yayınevi: Nemesis Kitap
Sayfa Sayısı: 352
Basım Tarihi: 2014
Puanım: 4/5


Arka Kapak Yazısı: Gazetelerdeki iş ilanlarının sürekli takipçisi olan Lindy Knight, gırtlağına kadar borca batmıştır. Sıradan bir işin kendini kurtarmasına yetmeyeceğini bilse de, aramaya devam eder ve bir gün, ilginç bir ilanla karşılaşır.

Üç haftalık bir pozisyon için, yeterli oyunculuk deneyimine sahip, 25-35 yaşlarında hoş bir kadın aranıyor. Dizi ya da film oyuncuları başvurmamalıdır. Tam üç hafta boyunca 7 gün 24 saat ulaşılır olmak karşılığında ücret net 20,000 Dolardır. Başvuracak kişinin seyahat engeli olmamalıdır.

İlk başta garip gelen bu ilan, ödemesi gereken borçları hatırladığında, bir çıkış kapısı gibi görünmeye başlar. Lindy, hayatının en cesur hamlelerinden birini yapacak ve bu işi kapmak için harekete geçecektir.

Yorumum: Ahhh ahhh bayılırım kiralık eş/koca/sevgili konularına. Hele ki oyunun aşka dönüşmesi yok mu, işte orası bu konunun en güzel yeri. Konu bilindik, okuyucu ne zaman ne olacağını biliyordur ancak kitabın okunmasını kesinlikle yazarın anlatım tarzına bağlıdır. Bu anlamda Kiralık Eş’i okurken Christine Bell’in tarzını beğendim. Her zaman yazılan bir konuyu, eğlenceli diyalogları ile süslemişti.

“Bayan Knight. Benim bir eşe ihtiyacım var ve bu işi size vermek istiyorum üç haftalığına benim karım olmaya ne dersiniz?”



Lindy, borç içinde bir kadın. Acilen para bulması gerekmekte yoksa maddi durumundan dolayı çok zor günler geçirecektir. Owen,  kardeşinin intikamı için bir plan yapmıştır. Üç haftalığına kiralık bir eşe ihtiyacı vardır. Ve başvuran Lindy’i kabul eder. Bundan sonrası tam bir aşk karmaşası.

Seri Bilgisi
1.      Kiralık Eş (Wife for Hire) – Lindy ve Owen
2.      Kiralık Sevgili (Guardian for Hire) – Sarabeth ve Gavin

Lindy, gerçek aşkı isteyen bir kadın. Owen ise babasının annesini terk etme sonucu aşka karşı güvensizlik yaşayan bir adam. 

Parmağını uzatıp, “Vay canına!” diye fısıldadı. Sonra kafasını salladı ve parmağını geri çekti. “Onlara dokunmaya korkuyorum. Kendimi Bugs Bunny’nin Ali Baba olduğu çizgi filmdeki mücevher düşkünü Daffy Duck gibi ya da Yüzüklerin Efendisi’ndeki Gollum gibi hissediyorum. Ya bu mücevherler beni çıldırtırsa ve sonrasında “Kıymetlimiss” diyerek ortalıklarda gezinirsem?”

Bilindik konu, güzel bir anlatım, kendini okutan bir roman. Beyaz dizi tadında, tam olması gerektiği gibi ilerleyen biraz polisiye biraz aşk… Bu tarzı sevenlerin seveceğini düşündüğüm bir roman.

Yazarımızı çok sevdim. Kendisi çok içten biri ve röportajımı okumak istersiniz tık tık!!


Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!



Herkese bol kitaplı günler!!

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...