4 Mart 2014 Salı

Kraliyet Kardeşleri Serisi: Bir Prense Aşık Oldum - Sabrina Jeffries



 Kitap Adı: Bir Prense Aşık Oldum
Kitabın Orijinal Adı: To Pleasure a Prince
Yazar Adı: Sabrina Jeffries
Seri Adı:  Kraliyet Kardeşleri Serisi
Seri Sıralaması: 2/3
Türü: Historical Romance
Yayınevi: Epsilon Yayınevi
Sayfa Sayısı: 428 (Cep Boy)
Çıkış Tarihi: Mart/2011
Puanım: 4/5





Arka Kapak Yazısı: Güzeller güzeli Leydi Regina Tremaine öyle çok erkeği reddetmişti ki; sonunda "Acıması Olmayan Kadın" olarak anılmaya başlamıştı. Aslında kimseyle evlenememesinin nedeni, geçmişinde karanlık bir sır olmasıydı. Ancak Regina, erkek kardeşinin Louisa North ile flört etmesinde bir sakınca görmüyordu. Louisa'nın kötü bir şöhrete sahip ağabeyi ne kadar karşı çıkarsa çıksın,bu ilişki yaşanmalıydı. Marcus North ise kadınlara düşkünlüğüyle tanınan bir Prens'in gayri meşru oğluydu. Onun da kasvetli sarayına kapattığı kadınlara kötü davrandığı söyleniyordu. Yıllarca toplum tarafından dışlanan Marcus, Leydi Regina'nın kardeşiyle ilgili teklifini kabul ederken, belki de hayatının riskini göze alıyordu.

Yorumum: Bu kitap, yazarın okuduğum altıncı kitabı ve bir kez daha kendisine hayran kaldım! Yazarın diğer kitaplarından farklı olarak “Bir Prense Aşık Oldum” kitabında entrikalar vardı. Ama sakın çiftimizi ayırmak için entrikaları çevirenlerin metresler ya da kızımızın talipleri olduğunu düşünmeyin. Üvey babası, oğlunun; oğlu kardeşinin, kardeşi de ağabeysinin arkasından iş çeviriyor diyebiliriz. Aslında daha çok iş çeviren var da yazmayayım ben. 

Leydi Regina, şimdiye kadar tam on bir evlenme teklifini reddetmiştir. Çünkü kimseyle evlenmemesinin ardında bir sır yatmaktadır. Bu sırrı öğrendiğimde biraz şaşırdım, ben başka bir nedenden dolayı evlenmediğini düşünürken, karşıma daha basit bir neden ortaya çıktı! Bu sebepte bana biraz saçma geldi ama ne yapalım yazarımız böyle uygun görmüş.


Marcus, insanlara küsmüş ve kendisini dokuz senedir kırsal kesimdeki bir malikaneye kapatmıştır. Kaba davranışları, zindanı olması ve yüzündeki korkunç yara izi nedeniyle sosyete kendisine “Ejder Vikont” ismini takmıştır.

Leydi Regina’nın erkek kardeşi, Vikont’un kız kardeşinden hoşlanmaktadır. Marcus bu beraberliğin arkasında bambaşka bir sebep olduğunu düşünerek ikilinin birlikteliklerine karşı çıkmaktadır. Leydi Regina ise onay vermektedir! İkilimizin arasındaki bu sürtüşmeleri okumak çok zevkliydi. En sonunda Marcus, genç kızın ısrarlarına karşı çıkamaz ve kendisine eşlik etmesi şartıyla sosyeteye katılıp Simon ve Louisa’yı izlemeye karar verir.

Acımasız sosyete dokuz senedir kendisini malikanesine kapamış Vikont’a nasıl davranacaktır? Güzeller güzeli Leydi Regina sosyeteye karşı Vikont’u koruyabilecek midir? En önemlisi de ikilimiz birbirine aşık olacak mıdır? Bu soruların cevaplarını merak ediyorsanız kitabı mutlaka okumalısınız.

Genellikle tarihi aşk romanlarında erkek karakterler çok yakışıklı ve kadın karakterler de çok güzeldir. Bu kitapta Marcus’un yüzünde korkunç bir iz vardır. Öyle ki bazı kadınlar onun yüzünü görünce bayılmaktadırlar. Kitabın böyle farklı bir karakterinin olması hoşuma gitti. Eski zamanlarda geçen tam bir güzel ve çirkin hikayesiydi. Gerçi Regina, Marcus’un yara izleriyle nasıl olduğunu öğrenmekten başka ilgilenmedi bile!

Kitaptan alıntılar:

Simon, “Ama gerçek olan bir şey var. Draker gerçekten çirkin bir adam.”
Regina, “O çirkin değil.”
………………………………………………………………………………….
“ Sakalımın altında yatan şeyden korktuğunuz takdirde, sakallarımı yeniden uzatmam haftalarımı alır ki bu süre zarfında dostluğunuzdan mahrum kalmak istemem.”
………………………………………………………………………………….
“İnsanın ayağını suya sokması, yüzeceği anlamına gelmez.”
………………………………………………………………………………….
“Öyleyse benim gelmemi istemiyor musunuz?”
“Öyle bir şey demedim.”
“Öyleyse gelmemi istiyorsunuz.”
“Öyle bir şey de demedim.”
………………………………………………………………………………….
Bu alıntı KESİNLİKLE SPOİLER içerir. 

Kitabın en sevdiğim ve en hüzünlü kısmıydı. Alıntı yapmasam olmazdı.

“Beni sevdiğini söylüyorsun, ama bu ne kadar sürebilir? Beni öz annem sevemedi, Regina. Sen nasıl sevebilirsin?”

Herkese keyifli okumalar!!

2 yorum:

  1. Bu kitabı ve seriyi ben çok beğenerek okumuştum. Sabrina benim çok sevdiğim bir yazardır ve ülkemizde yayınlanan tüm kitaplarını okuduğumu söyleyebilirim. Sen de çok güzel anlatmışsın canım. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum yazarı. İlk Bozulan Yeminler'i okumuştum ve o zaman yazar benim favorim olmuştu. Sır Gibi Sakladım ise apayrı bir yerde bende.

      Benimde bir tek Ömür Boyu sürecek ve Bir Çapkına Vuruldum kaldı okumadığım. En kısa sürede onları da okumak istiyorum.

      Teşekkür ederim canım :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...