16 Ağustos 2013 Cuma

OKK 7. BLOG TUR: MUTLULUĞUN ÖTEKİ YÜZÜ - SERE PRINCE HALVERSON : ALINTILAR



Herkese OKK 7. Blog Turu’nun 2. Gününden merhaba! Bugün sizlerle kitabımızdan alıntıları paylaşacağım.





Ne de olsa en derin yaralar zamansızca kanamaya meyilli olanlardır.
………………………………………….

Her bir kelimeyi okumak istiyor ama bilmek istemiyordum. Hayatım, tıpkı hayal ettiğim gibi benim bilmediklerim üzerine dayanıyordu.
………………………………………….

Sanırım Yargıç Stanton yara bandının hızlıca çekilmesi yaklaşımına inanıyordu. Ancak insanlar yara bandı değillerdi.
………………………………………….

Biz, dibin sadece bizi çeken kumdan ibaret olduğunu görmek için en dibe dokunmuştuk.
………………………………………….

Ve uzun zamandan sonra ilk kez bir şey daha hissediyordum, umut.
………………………………………….

“Anneciğim, şey sen ölmeyeceksin değil mi?”
“Tatlım, bir gün öleceğim. Herkes ölecek ama önce, uzun bir süre buralarda olmayı planlıyorum.”
“Şey, yakın zamanda buralardan gitmeyi planlıyor musun?”
“Ah, tatlım. Hayır. Sizi asla terk etmeyeceğim. Söz veriyorum. Tamam mı?”

………………………………………….
Aynadaki buğunun puslu bir fotoğrafmışçasına gizlediği kırışıklıklarım bile canımı sıkamazdı. Çünkü gülümsemezseniz gözlerinizin etrafı da kırışmazdı ve ben öyle çok gülümsüyordum ki.
………………………………………….



Bu çılgın bir fikirdi. Fakat işe yarayabilirdi. David'i aramam gerekiyordu. Lucy'yi aramam gerekiyordu. Muhtemelen bir psikiyatrisi de aramam gerekiyordu. 

………………………………………….


"Ah, Tanrım,"dedi David. "Dikkat et. Tarifte kan portakalı suyu diyor, kan ve portakal suyu değil. " 

………………………………………….


Tanrısal bir gücün ya da doğanın araya girerek , Dur. Bu bir sınavdı. Ama unut gitsin. Arkanı dön, çocukları eve götür. Artık bitti, demesini umuyordum.
 

Çekiliş için Fighting!! bloguna uğramayı unutmayın! 

Herkese bolkitaplı günler!! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...