29 Ağustos 2013 Perşembe

Mim - 5



Herkese merhaba!

Sevgili gevezekitapkurdu beni mimlemiş. Ben de kendisine teşekkür ediyor ve hemen sorularını cevaplıyorum.

Ben kimim?

27 yaşındayım. Gıda Yüksek Mühendisiyim, aynı zamanda Biyologum. 1,5 ay öncesine kadar çalışıyordum, işten ayrıldım. Çalıştığım zaman tam bir işkolik oluyorum. Daha önceki çalıştığım iş yeri 7/24 çalıştığı için işte olmadığım zamanlar aklım hep orda olurdu. Buna Pazar günleri ve gece vardiyası da dahil. Hatta gece vardiyasına sabahın 7’sinde baskın yaptığımda olmuştur :) Bu nedenle işten ayrıldığıma en çok çevrem ve arkadaşlarım sevindi! (Hatta daha dün konuştuk bu konuyu blog ikizimle! Kendisi de pek memnun olmuş, canım <3). Sorumluluk sahibiyim. Her şeyin kontrolümün altında ve belli bir düzende olmasını severim. Defter tutmayı çok severim. Her konu hakkında ayrı ayrı defterlerim vardır. Kitaplar dışında kırtasiye ve makyaj ürünleri tutkumda vardır ama bu konu hakkında blogumda daha hiç yazı yazmadım – düşünmüyorum da. Vee kesinlikle Kore fanıyım! K-Pop ve K-Drama vazgeçilmezlerim! Bu aralar animeye de kafayı takmış durumdayım. 

Blog’umun adı nereden geliyor?

Blogumun adını sevdiğim koydu. :) Bir gün benim blog açma isteğimden konuşuyorduk. Ben tamam açayım ama ismi ne olsun deyince, sevdiğim Kitap Tutkusu koy dedi ve adı bu oldu.

Blog açmaya nasıl karar verdim?

Blog açmadan önce vikitap kullanıyordum. Orada kitaplar hakkında kısa yorumlar yapıyordum ama zamanla yorumlarımın daha farklı  ve ayrıntılı olmasını istedim. Böylece blog dünyasına adım atmış oldum.


Kişiliğim?

Genellikle neşeli ve espiriliyimdir. Komik mesajlar yazarak insanları mutlu etmeyi severim. Kızdığım insanlarla sinirim geçene kadar konuşmam. Çok çabuk sinirlenmem. Sanırım biraz fazla sabırlıyım. İşkoliğim. Sevdiğim yazarların kitaplarını okurken dünyadan soyutlanırım. 

Hoşlandıklarım?

Kore fanı olduğumu yazmıştım değil mi? :) K-pop ve K-Drama hayatımın bir parçasıdır. Kahve çok severim ve tabiî ki de bitki çayı da! (Bitki çayı kültürüm blog ikizim sayesinde bayağı bir gelişti. Bitki çaylarım kuşburnu çayı, elma çayı, yeşil çay ile sınırlıyken blog ikizim mistik çay, açaili çay, güllü yeşil çay gibi değişik çaylarla tanıştırdı beni.  Fena mı oldu? Çok da iyi oldu. :D) Arkadaşlarıma kitap okurken ya da dizi/film izlerken o anda konuyla ilgili mesajlar atmaya bayılırım. Özellikle blog ikizime attığım mesajlardan kesinlikle blogda yazdıklarımdan daha eğlenceli kitap yorumları çıkar!

Rameni yazmadan geçemeyeceğim. Hayat kurtarıcı en en en sevdiğim yemeğim! En son izlediğim Kore dizim Monstar’ın aşağıdaki şarkısına kafayı takmış durumdayım. En sevdiğim Kore grupları; Infinite, Super Junior, Beast ve Shinee’dir. 



Hoşlanmadıklarım?

İnsanın yüzüne gülüp, canım cicim dedikten sonra arkasından iş çeviren ve samimiyetsiz insanlardan hoşlanmıyorum.
Bir de Hyun A! Bu kıza cidden uyuz oluyorum!
Bezelyeyi de hiç sevmem.  

En çok sevdiğin makyaj malzemesi?

Allık! Ben biraz beyaz olduğum için allık her zaman ölü gibi görünmememi sağlar. Siyah göz kalemi, rimel ve eyelinerı da severim. Renk renk farları da çok severim :p Aaa ben hepsini seviyormuşum. Ama en çok allık!

Çantamda olmazsa olmaz? 

Cüzdan ve telefon dışında kesinlikle gözlük kılıfım! Onun dışında ıslak mendil, kuru mendil ve krem de olmazsa olmazımdır.

En son okuduğum kitap?

OKK olarak yakında yeni bir turla karşınızda olacağımızı bu yazımda duyurmuştum. Serinin ikinci kitabı olan Safir Mavi yeni bitti. Yakında tur içinde yorumlayacağım! 

P.S: Harika bir seri olduğunu yazmadan geçemeyeceğim!

Keyifli bir mimdi. Şimdi ben bizim OKK’yi mimliyorum.



4 yorum:

  1. çok güzel çok samimi cevaplar olmuş ama allık:)
    en son sayardım herhalde:)

    blog adının kaynağı da çokça romantik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Hahah ben beyaz tenliyim ve allık bu konudaki benim kurtarıcım :D

      Hihhi biraz öyle :)))

      Sil
  2. İkizim çok keyifli yazmışsın :) İşte bu kız beni böyle böyle rahat bırakmıyor :P Diyorum bana attığın mesajlardaki gibi yaz yorumlarında ama pek ciddidir blog konusunda kendisi :) Beni de mimlediğin için teşekkürler, en kısa zamanda cevaplayacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ikizimmmm <3

      Hahaha bir gün sana attığım mesajları birleştirip yazıcam yorumu :)) Uuuu takipçilerim çok şaşırır öyle yazarsam :D

      Cevaplarını merakla beklemekteyimm :)))

      <3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...