15 Haziran 2016 Çarşamba

Olmadı Baştan Alalım - Jemma Forte

Kitap Adı: Olmadı Baştan Alalım
Kitabın Orijinal Adı: If You're Not the One
Yazar Adı: Jemma Forte
Türü: Romans, Çiklit
Yayınevi: Martı Yayınları
Sayfa Sayısı: 416
Basım Tarihi: 2016
Puanım: 3/5



Arka Kapak Yazısı: Yıllardır kocası ve çocukları için yaşayan Jennifer kariyerini, hayallerini ve tutkularını bir yana bırakmıştır ve hayatını yeniden sorgulamaya başlar. Jennifer için soru sormanın bedeli, kocası için hazırladığı gece onun bir başka kadına ilgi duyduğunu öğrenmek olmuştur. O gece trafik kazası geçiren Jennifer günlerce komada kalır.
Komadayken önünde her biri eski erkek arkadaşlarının adını taşıyan üç tünel açılır ve Jennifer onları seçseydi hayatının nasıl olacağını görme fırsatı olur. Tünelin sonunda ışık mı yoksa karanlık mı olduğunu anlamak için yapacağımız tek şey, onunla bu yolculuğa, yani aslında kendi hayatımıza doğru yola çıkmak. Hayatımızda bir şeyler ters gidiyorsa onu baştan almak, yeniden başlamak.

Yorumum: Jennifer, hayatı boyunca çekici ve güzel olmuş bir kadındır. Buna ne iki çocuk doğurması ne de yaşının ilerlemesi engel olamamıştır. Ancak son zamanlarda kocası ona uzak davranmaktadır. Sevdiği bir kadın yerine sanki arkadaşıymış gibi davranmaktadır.

Jennifer bu durumdan son derece rahatsızdır. Bir gece kocasına sürpriz yapmaya karar verir ve aslında kocasının başka bir kadına ilgi duyduğunu öğrenir. Sonrası ise tam bir trajedi! Evden sinirle çıkıp giden Jennifer kaza geçirir ve komaya girer. Komadayken önünde eski erkek arkadaşlarının olduğu kapılar çıkar. Eğer onları seçseydi nasıl bir hayatı olurdu diye kapılardan içeri giren Jen, bazen şaşkınlığa bazense hayal kırıklığına uğrar.  Hangi seçim daha iyidir Jen için?


Kitabı uzun zamandır okumak istiyordum. Geçen aklıma gelince başlayayım dedim. Yazarın yazım tarzından mı , olaylardan mı bilemedim ama yer yer sıkıldım. Daha eğlenceli olsaydı belki kitap daha güzel olabilirdi. Jen karakteri bazen sizi şaşırtsa da genel olarak seveceğiniz bir karakter.

Şans vermek isteyenler okuyabilir, ama tavsiye kısmında kararsızım.

Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!


Herkese bol kitaplı günler!! 

6 yorum:

  1. Yine çok güzel bir yorum. Umarım sıradaki kitabınız sizi daha bir tatmin eder :)) Artık sessiz takipçi olmaktan çıktım bende bakalım sayenizde şimdi gidip kitap okuyacağım istek geldi içime :)) iyi okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Sessiz olma yaz yaz :) Hangi kitabı okuyorsun? Keyifli okumalar *_*

      Sil
    2. yeni gördüm kusura bakmayın evde değildim malum tatil :) Kitaplığımda duran türk yazar kitabı Şans Bizi Bulunca kitabını okuyorum şu an sonrasında sizin de beğendiğiniz Labirent serisine cesaret edip başlayacağım bakalım (づ ̄ ³ ̄)づ

      Sil
    3. Olsun olsun :) Ahh tatil bana da gelse :) Labirent Serisi *_* Şimdiden keyifli okumalar, umarım benim kadar beğenirsiniz :)

      Sil
  2. Merhaba;
    Elimde bekleyen bu kadar kitap varken bu yorumdan sonra bu kitap listeye bile almam ki :)
    Güzel akşamlar olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, ben pek sevemedim :( Elinizdeki kitaplarla keyifli okumalar :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...