12 Aralık 2018 Çarşamba

Katiller Çetesi #1: Sarai - J. A. Redmerski


Kitap Adı: Sarai
Kitabın Orijinal Adı: Killing Sarai
Yazar Adı: J. A. Redmerski  
Seri Adı: Katiller Çetesi
Seri Sıralaması: 1/7
Türü: Gerilim, Yeni-Yetişkin
Yayınevi: Ephesus Yayınları
Sayfa Sayısı: 416
Basım Tarihi: 2016
Puanım: 3/5



Arka Kapak Yazısı: Sarai henüz on dört yaşındayken annesi tarafından Meksika'daki bir uyuşturucu baronunun yanında yaşamaya zorlanmıştır. Fakat Sarai, normal bir hayatın ne demek olduğunu unutmasına rağmen, zorla alıkonulduğu evden kaçma umudunu da hiç yitirmemiştir.

Soğukkanlı bir katil olan Victor da tıpkı Sarai gibi çocukluğundan beri hep ölüme ve şiddete tanık olmuştur. Victor öldüreceği yeni hedefiyle ilgili bilgi almak için elindeki tek fırsatın bu adam olduğunu anlar. Ne var ki, işler Sarai'nin planladığı gibi gitmez ve tehlikeli bir adamın elinden kaçarken, kendini Tuscan'a giden bir kamyonun arkasında değil, bambaşka tehlikelerin içinde bulur.

Firar sırasında Victor içgüdülerinin etkisindeki kişiliğinden sıyrılır, vicdanının sesini dinler ve Sarai'a yardım etmeye karar verir. Çift birbirine gittikçe yakınlaşırken, Victor kızı korumak için her şeyini, hatta herkes gibi Sarai'nin ölmesini isteyen erkek kardeşi Niklas'la aralarındaki ilişkiyi bile tehlikeye atar.

Victor ve Sarai birbirlerine olan güvenlerini arttırırken, aralarındaki uyuşmazlıklar da zamanla azalmaya başlar. Peki Victor'un kaba kuvvete dayanan yetenekleri ve tecrübesi Sarai'nin hayatta kalmasına yetecek midir?

Bu kitap Sarai ve Victor'un hikayesidir.

Yorumum: Çıktığı günden itibaren seriye başlamak istiyordum ama bir türlü nasip olmadı. En son Sarai 9,90 TL'ye düşünce satın alıp, hemen okumaya başladım. Kitap inanılmaz sürükleyici. Sanırım iki ya da üç oturuşta bitirdim. Ancak, hiç benim tarzım değil.

Benim gibi bir katilin yanına döndün. Bir an bile tereddüt etmeden seni öldüreceğimi ve bundan da pişmanlık duymayacağımı biliyordun.

Kitap benim için bir keyif. Okurken mutlu oluyorum. Bir nevi günlük hayatın stresinden, sıkıntısından uzaklaşıyorum. Sarai'yi okurken ise kendimi pek mutlu hissetmedim. İnanılmaz gerildim, daha ne olacak diye kendimi yedim. Gerilim kitaplarını sevmiyorum, belki de Sarai'nin bu kadar gerilim olacağını bilseydim okumazdım bile. Yalnız bu tarz kitapları sevenlerin çok seveceği bir kitap. Gerilimi hissetmek bile yazarın kaleminin ne kadar iyi olduğunun bir kanıtı.

Victor bir katil, Sarai bir tutsak. Sarai, tutulduğu odadan dışarı baktığında bir Amerikalı görür. Tanımadığı bu adamın kendisi için bir kaçış bileti olduğunu düşünür ve hemen harekete geçer.


Sarai'nin planı bulunduğu yerden evine gitmektir ama Victor ile bambaşka tehlikelerin içinde bulur kendini.

Katiller Çetesi Seri Sıralaması
1.      Sarai (Killing Sarai)
2.      Izabel (Reviving Izabel)
3.      Kuğu ve Çakal (The Swan and The Jackal)
4.      Kötülük Tohumları (Seeds of Inıquity)
5.      Kara Kurt (The Black Wolf)
6.      Victor (Behind The Hands That Kill)
7.      Lydia (Spiders in the Grove)

Seriye tarzım olmadığı için devam etmeyi düşünmüyorum.

Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogsm” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞpot.co DEMEKTİR!!

Herkese bol kitaplı günler!!



4 yorum:

  1. Kaliteli gerilim kitaplarını severim. Ama bu seriden nedense çıktığı günden beri itilmiştim. Okumayı pek düşünmüyorum. Belki bir gün ilk kitaba şans veririm. Yorum için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerilim kitaplarını sevsen de bu seriyi sana önerir miyim bilmiyorum :p Dolu kitap varken şansı sonralarda olan bir seri bence :)

      Sil
    2. Birşey deyim mi çok şey kaçırıyorsun arkadaşım 😀:D

      Sil
  2. Guzel bir seri 8. Ktap ne zaman cıkar dıyr merakla bekliyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...