24 Nisan 2013 Çarşamba

The Bridgerton Serisi Düşüncelerim


Merhaba arkadaşlar,

En sevdiğim serinin sonuna gelmişken kitaplardaki enlerim hakkında bir yazı yazmak istedim. Her kitabı okuduktan sonra enlerimin bazı kısımları değişti ama bazıları da sabit kaldı diyebilirim.


En sevdiğim karakterler: Daphne ve Simon ile Anthony, Colin.

Hiç sevmediğim karakter: Francesca Bridgerton. (Kitabın başından sonuna kadar beni sinir eden tek Bridgerton!)



En sevdiğim kitap: Yüreğe Söz Geçmiyor. (Daphne ve Simon’un hikayesi)

En güldüğüm karakter: Anthony. (Özellikle de iş kız kardeşlerini evlendirmeye gelince!)

Konusunu beğenmediğim kitap: Biz Evleniyoruz (Neden beğenmediğimi okumak için tıklayınız!! )

En beğendiğim kapak: Sonsuz Sevgilerimle.

Hiç beğenmediğim kapak: Biz Evleniyoruz.


En akıllı karakter: Colin’in sevdiceği Penelope.

Atışmalarını en beğendiğim çift: Anthony ve Kate.

En üzüldüğüm karakter: Michael. (Frencasca’ya senelerdir aşık olan bahtsız adam).


En aşık çift: Benedict ve Sophia. (Aşkları her engeli aştı ve Benedict, Sophia için çoğu şeyi göze aldı).

En gözü kara aşık: Gregory (Gelini için bazı mekanları bastı diyeyim spoiler vermemek adına!).

En çatlak karakter: Hyacinth Bridgerton.

Herkese bol kitaplı günler!!

5 yorum:

  1. Ahaahh bayıldım! bu serinin bir fanı olarak ellerine sağlık diyorum canem (:

    YanıtlaSil
  2. Son kitabı okumadım ama hepsini böyle tek tek hatırlamak çok güzel oldu :) Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :)yorumunu bekliyorum :)

      Sil
  3. canım böyle bir site yaptığın için seni tebrik ederim. bende tarihsel aşk romanlarına bayılıyorum. ve seni takip edeceğim. senin önerdiğin kitapları okuyacağım. bir kitap sever olarak seni tabrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...