16 Mayıs 2015 Cumartesi

Mim: Favori Kore Çiftlerim *_*

Herkese merhaba!!

Bundan çok uzun zaman önce canım Fighting blogunun sahibesi E.’m beni mimlemişti. Ben de anca vakit bulabildim ve yazabildim.

Özellikle şunu söylemeliyim ki bir Kore fanıyım. Blogum kitaplarla ilgili olduğu için yazmıyorum ama Kore mimlerini yazmayı seviyorum *_*

Gelelim mimimizin konusuna: Favori Kore çiftlerim!

Birçok Kore dizisi seyrettim. Bazılarına bayıldım, bazılarını sevmedim yarım bıraktım. Ama tabiî ki de favori çiftlerim var *_* Hmm hazır bazılarını sevmedim derken yakıştıramadığım çiftlerin mimini de mi yazsam? :D

NOT: Belli bir sıralamam yok, aklıma geldiği şekilde yazıyorum.

 
En en en favori çiftim The Gentleman's Dignity dizisinden Kim Do Jin <3 Seo Yi Soo. Canlarım harika bir çiftti. Hala ara ara açar bölümlere bakarım <3.


Bu çifti de çok seviyorum. Eee yüce Majesteleri nasıl sevilmesin :p

Rooftop Prince’den Yoochun <3 Han Ji Min


Monstar. Yong Joon Hyung <3 Ha Yeon Soo

Bu çifti neden seçtim bilmiyorum :p Aklıma geldi bir anda. Favorim olmayabilir :p 
  Neyse aklıma gelmişken yazayım.



Let's Eat. Yoon Do Joon <3 Lee So Kyung. Bu diziyi hatırlamak bile kahkaha atma sebebi. Yoon Do Joon’un oyunculuğunu geliştirdiğine kanıt olan ve çoğu karakterine bayıldığım Let’s Eat’in ikinci bölümü geliyor. Merakla bekliyorum.


Reply 1997. Seo In-guk <3 Jun Eun-ji

Reply 1997. Tekrar izleyeceğim dizilerden. Yunce tam bir komediydi. Hele bir köpek sahnesi var ki gülmek garanti :p

Ve Bonus Çiftim



Running Man’in Monday Couple’ı Gary ve Song Ji Hyo. İşte bu çifte bayılıyorum. Bir TV şovundalar ama gerçek hayatta beraber olmalarını istediğim bir çift. Ve bana göre Gary pek de numara yapmıyor, hisleri gerçek gibi :p

Benim çiftlerim bunlar *_* E.’m miminde çift sayısı belirlememiş ama ben beş çift ve bir de bonus çift seçtim. Yazım yine renkli renkli, pek bir iç açıcı. Mimi isteyen yapabilir.

Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.

Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!

Herkese bol kitaplı, dizili, filmli günler!! 

2 yorum:

  1. zaman zaman izliyorum kore filmlerini çiftleri görünce göz aşinalığı oldu :) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore dizi/filmlere bayılıyorum *_*

      Sevgilerle.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...