28 Mayıs 2015 Perşembe

Mim: Ben Bir Kitap Olsaydım



Herkese merhaba!!


Blog ikizim Kütüphanemden Kitap Manzaraları beni mimlemiş. Kitap Tutkusu bir kitap olsa nasıl olurdu, hadi okuyalım.



Adım

Bir kitap olsaydım neşeli, eğlenceli bir ismim olmasını isterdim. *_*


Kapağım

Morun en canlı tonundan, bakınca gülümseten bir kapak neden olmasın? Bir de ciltli olursa tam olurdu :D


Arka Kapak Yazım

Kısa ve öz olsun ama bu kitabı okumalıyım dedirten bir arka kapak olsun isterdim. Özellikle kitaptan can alıcı bir alıntıda olursa süper olur.


Önsözüm

Önsözleri sevmeyen ve okumayan biri olarak önsözüm olmasa çok daha iyi olur :p


İçeriğim

Kesinlikle özgün, romantik, neşeli ama türü fantastik olmak isterim. En sevdiğim kitap türü olayım, en iyisi değil mi?


Bu güzel, eğlenceli mim için blog ikizime çok teşekkür ediyorum *_* Mimleyeceğim kişiler zaten mimlendiği için bu kez kimseyi etiketlemiyorum :p

Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.

Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!
 

Herkese bol kitaplı günler!!

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...