12 Kasım 2013 Salı

Kitap Alışverişlerim -14: Tüyap Kitap Fuarı İkinci Ziyaret



Herkese merhaba!!

Bu sene fuara iki kere gittiğimi daha önceki yazımda yazmıştım. İkinciye Okuyan Kızlar Kulübü’nden arkadaşlarımızla beraber gittik. Tek eksiğimiz Fighting!! blogunun sahibeleriydi. Onlarında olmasını çok istemiştik. :(

İlk gittiğimde çok kitap aldığım için bu sefer kendimi tuttum ve blog ikizimin tavsiyelerine kulak verdim. 

Eşleşme kitabının ikincisi Yol çıkmış. Bu serinin kapaklarına bayılıyorum. Fuarda alıp almamakta kararsızdım, çünkü ilk kitap elimde var ama henüz okuyamadım. İkizimin ilk kitabı okumadan ikinciyi almaya deyişiyle kitabı almaktan vazgeçtim. Yakınlarda ilk kitabı okumayı umuyorum.

İkinci fuar ziyaretimin kitapları


Yaratık Avcısı aslında hiç aklımda olmayan bir kitaptı. İkizim, supernatural gibi, çok güzel deyince aldım. Dizinin hastası olan kardeşim okur diye düşünüyorum ki ben de okuyacağım.


Aspendos Yayınevi’nin son zamanlarda çıkarttığı historical romance'ları beğeniyorum. Henüz okuma fırsatım olmadı ama gerek kapak gerekse konu itibariyle beğendiğim kitaplar. Birkaç kitap fuara gitmeden önce aklımdaydı ama ertesi günü gelecekmiş, ondan kitapları alamadım.
Okumayı düşündüğüm kitapların kapak görselleri ile yetinmek zorunda kaldım.


Sylvia Day daha önce okumadığım bir yazar. Sevgili Pudra Tozu kitabı çok methetti. Beğeneceğimi düşünüyorum.

The Reading Lady, PudraTozu ve Kütüphanemden Kitap Manzaraları’ndan o günü okumak isterseniz isimlere tıklamanız yeterli.

Herkese bol kitaplı günler!! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...