23 Kasım 2013 Cumartesi

Lux Serisi: Opal - Jennifer L. Armentrout



Kitap Adı: Opal
Kitabın Orijinal Adı: Opal
Yazar Adı: Jennifer L. Armentrout
Seri Adı: Lux
Seri Sıralaması: 3/5
Türü: Genç-Yetişkin, Fantastik, Macera
Yayınevi: DEX Kitap
Sayfa Sayısı: 419
Çıkış Tarihi: 2013
Puanım: 5/5 
  
Arka Kapak Yazısı: Hâlâ kendini beğenmiş öküzün teki olsa da artık Daemona direnmekten vazgeçtim çünkü, off... ona çılgınlar gibi âşığım.

Daemon’ın duygularından bir türlü emin olamıyordum ama son günlerde hiç tahmin etmediğim kadar ciddi olduğunu kanıtladı. Birlikte akıl almaz tehlikelerden geçmiş ve bölük pörçük ilişkimizi bir araya getirmeye kendimizi öyle kaptırmıştık ki... şey... ah tamam, söylüyorum işte: O yanımdayken tüm bedenimin
titremesini dindiremiyorum, birlikteyken adeta ateş alıyoruz.

Ama bizim dışımızda bir sürü sorun var. Ne kadar uğraşırsa uğraşsın, ailesini koruyamıyor, ona yardım etmeliyim.

Yaşadıklarımdan sonra artık eski Katy değilim. Bambaşka biriyim, geleceğim öyle belirsiz ki... Bizi sorunların çözümüne yaklaştıran her adım, aslında içinden çıkamayacağımız korkunç bir organizasyonun parçalarına götürüyor.

Ölümler hâlâ acı veriyor, yardımlar en beklenmeyenden geliyor ve dostlar en ölümcül düşmanlara dönüşüyorlar ama biz geri adım atmayacağız. Sonunda dünyamız sonsuza kadar paramparça olsa bile.

Birlikte güçlüyüz... ve onlar bunu biliyorlar.

Kimse Daemon Black kadar baştan çıkarıcı olamaz! Lux serisi, Obsidiyen ve Oniksten sonra OPAL ile ısınmaya devam ediyor!

Yorumum: Kitap, Oniks’in devamı olduğu için spoiler teşkil edebilecek cümleler kullanmış olabilirim. Aman dikkat!!

Sonunda Kat, Daemon’a olan hislerini kabul edince ikilimiz bir ilişki yaşamaya başlamıştır. Artık bazen komik, bazen romantik ve çoğunlukla da atışmalı bir ilişki içerisindedirler.

Bu kitapta, ilk iki kitap gibi Kat – Daemon ikilisinin birbirinden uğraşmasından çok etrafla olan sorunlar daha ön plandaydı. Kısaca komik diyalogların yerini macera almıştı.

Opal, benim gözümde serinin şu ana kadar ki en iyi kitabı! Köken’de henüz başlardayım, o bitince kararım değişebilir.


Kat gittikçe güçlenmekte ve dikkatleri üzerine çekmektedir. SD, Daidalos, Arumlar… Gittikçe düşman sayısı artmaktadır! Buna karşın Kat, Daemon, Matthew, Dee ve diğerleri yepyeni bir maceraya adım atmaktadır!

Bir de kitaba adını veren opal taşı var ki! Hem hikayesi hem de hikaye ile beraber tanıştırdığı yeni değişik insanlar!

Bu seri kaçmaz! Seriye devam ve herkese bol kitaplı güler! 

2 yorum:

  1. gerçekten seri inanılmaz bir yerde bitti bu kitapta :D
    :) serinin 5. kitabı çıkacak mı acaba ?? bilgin varmı :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarın kendi sitesinde Ağustos 2014 yazıyor. Yurtdışında çıkınca dex bizi fazla bekletmez diye düşünüyorum :))) Seviyorum bu seriyi ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...