25 Mart 2017 Cumartesi

Blackstone Serisi #2: Senin İçin - Raine Miller

Kitap Adı: Senin İçin
Kitabın Orijinal Adı: All in
Yazar Adı: Raine Miller
Seri Adı: Blackstone Serisi
Seri Sıralaması: 2/4
Türü: Günümüz Aşk, Yetişkin
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı: 264
Basım Tarihi: 2015
Puanım: 4/5


Arka Kapak Yazısı: Yaklaşan tehlike. Uğruna savaşılacak bir aşk. Her şeyini ortaya koyan bir adam. Ethan Blackstone, Brynne'in güvenini kötüye kullanmış ve terk edilmişti. Fakat bunu kabullenmek gibi bir niyeti yoktu. Amerikalı kadını geri kazanmak için her şeyi yapmaya hazırdı. Aralarındaki tutku yakıcıydı, fakat birbirlerinden sakladıkları sırlar karanlık, ürkütücü ve her türlü gelecek planlarını yok edebilecek kadar güçlüydü. 

Şimdi Brynne tehlike altındaydı ve Ethan sevdiği kadının kalbini kazanabilmek için ne gerekiyorsa yapmaya hazır bir adamdı. Onu korumak için göze almayacağı şey yoktu. Onun için her şeyini ortaya koyacaktı. Peki yaptıkları Brynne'ı korku içinde yaşamaya sürükleyen geçmişinden kurtararak yeniden onun dokunuşunun sıcaklığını hissetmeye ve güvenini kazanmaya yetecek miydi?

Yorumum: Blackstone serisinin ikinci kitabını, Ethan'ın gözünden okuyoruz. Ethan'ın anlatımı çok daha iyiydi. Brynne'ı nasıl sevdiğinden tutun da yokluğunda ne kadar derbeder olduğuna kadar her şeyi onun gözünden okumak çok daha iyiydi.

Korktuğunu biliyorum ama yine de bize şans vermeni istiyorum. Senin kaderin yalnız kalmak değil. Senin kaderin benimle olmak.



Kitabımız, ilk kitabın kaldığı yerden devam ediyor. Olaylar ilerlerken bu kitabın kurgu bütünlüğünü çok daha sevdim. Çünkü ilk kitaptaki soru işaretlerinin birçoğunun cevabını bu kitapta buluyoruz. Çırılçıplak'ta okuyucuyu meraklandırmak adına bırakılan boşlukları ben okurken sevmemiştim. Nedenini ise kurgunun tam oturmamasına bağlamıştım. Sanki soru işaretinden çok birden boşluk varmış gibi hissetmiştim. Ama bu kitaptaki boşlukların kapatılmasıyla beraber kurgu zihnimde daha iyi oluştu.

Ethan bana ne olduğunu biliyor ve artık beni sevebilmesi mümkün değil.

Ethan ve Brynne, her ikisi de acı çekiyor ama Brynne'nin hem zamana ihtiyacı var hem de Ethan'ın bunları neden yaptığını anlamaya çalışması gerekiyor. Ethan ise genç kadın hayatında olmadığı için tam bir derbeder. İkili ayrıyken, genç kadının hayatı tehlikeye girer. Ethan ve Brynne için zor günler kapıdadır.

Blackstone Serisi Seri Sıralaması
1.      Çırılçıplak (Naked)
2.      Senin İçin (All in)
3.      Aç Gözlerini (Eyes Wide Open)
4.      Değerli Şeyler (Rare and Precious Things)

Kurguda çatlaklar olsa da kitaplar bir şekilde insanı merak ettiriyor. Ethan karakterini bu kitapta daha çok sevdim. Anlatıcı o olmasına bağlıyorum bu durumu. Seriye devam!

Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!

Herkese bol kitaplı günler!!


2 yorum:

  1. Bu serinin ilk kitabını okumuştum ama ikinci kitabını araştırmak aklıma bile gelmemişti. Aslında Ethan karakterini sevdiğim için devam edebilirdim ama galiba benim problemim bu tür kitapların geneliyle alakalı. Ben böyle gerçekçi kitapları her zaman okuyamıyorum, bünye kaldırmıyor ;)) Neyse görüyorum ki bu kitaba 4 gibi yüksek bir puan vermişsin o nedenle belki de seriye devam edebilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk kitabı çok sevmemiştim sırf ne olmuş merakımdan devam ettim seriye, ancak ikinci kitap beni pek bir yanılttı. Böyle düşüneceğimi tahmin etmiyordum. :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...