10 Mart 2017 Cuma

Silber #2: Rüya Kapısı - Kerstin Gier

Kitap Adı: Silber 2 - Rüya Kapısı
Kitabın Orijinal Adı: Das zweite Buch der Traume
Yazar Adı: Kerstin Gier
Seri Adı: Silber
Seri Sıralaması: 2/3
Türü: Fantastik, Genç-Yetişkin
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı: 400
Basım Tarihi: 2016
Puanım: 3/5



Arka Kapak Yazısı: Rüya kapılarının ardındaki gizem ortaya çıkıyor...

Liv zor durumdadır çünkü Gizemli, en özel sırlarını blogunda paylaşıp durur. Ama haber kaynağı nedir? Üstelik Henry de birdenbire yalanlar söylemeye başlamıştır ve Liv bunun sebebini öğrenmek için yanıp tutuşur. Tüm bunlar yetmezmiş gibi, geceler sonsuz rüya koridorlarında kötücül bir varlık dolaşmaya ve Liv'in kardeşi Mia da birdenbire uykusunda gezmeye başlar.

Gecelerini kabuslar, gizemli karşılaşmalar ve ortaya çıkarılması gereken sırlarla geçiren Liv, gündüzlerini ise entrikacı bir büyükannenin de dahil olduğu yeni ailesiyle ilgili sorunlarını ayırır. Peki, onunla uğraşmaktan bir türlü vazgeçmeyen eski düşmanları peşine bırakacak mı?

Yorumum: Ahh Silber senden neler bekliyordum, ne buldum! Kerstin Gier, bu kez maalesef ki olmamış. Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisi ile bu seriyi hiç bir zaman karşılaştırmadım. Aynı yazar olsa da, tamamen birbirinden farklı konuların işlenmesi nedeniyle buna gerek duymadım. Ancak her iki kurguya da baktığımda Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer'in kurgusunu daha başarılı buldum.

Silber 2, yani Rüya Kapısı beni olayların işleyişi bakımından hayal kırıklığına uğrattı. O kadar boş olaylar ve konuşmalar vardı ki! Bana göre kitabın akıcılığına da sekte vurmuştu bu durum. 400 sayfalık kitabın sadece son 50 sayfasında olaylar vardı ama o da tüm kitaba göre çok az bir kısım.


Kitapta en sevdiğim karakter Grayson. Silber kardeşlerden bile daha çok seviyorum nedense :p Gizemli'nin blog yazıları hala devam ediyor. Hem de bu kez Silber kızlarımızdan büyüğü olan Liv'e takmış durumda. Liv'in sadece kız kardeşi ve Henry'nin bildiği sırlarını açığa çıkarmaktadır. Kız kardeşi ablasının sırlarını söylemez, ama peki ya Henry?
Rüya koridorunda gezen bilinmeyen varlık ve Mia'nın uykuda yürümeye başlaması. Hepsi ard arda gelen sorunlar. Liv bunları çözmeye çalışırken rüyalar ona bambaşka şeyler gösterecektir.

Silber Seri Sıralaması
1.      Silber- Rüya Yolculuğu (Dream a Little Dream)
2.      Silber- Rüya Kapısı (Silber: Das zweite Buch der Traume)
3.      Silber - Rüya Labirenti (Das dritte Buch der Traume)

Seride son kitabım kaldı. Kısa sürede okuyup Silber serisini bitirmek istiyorum. Umarım son kitap, ikinci gibi olmaz ve olaylar güzel bir şekilde ilerler.

Kitabı iki üç kere baştan sona çevirdim ancak bir alıntım bile yok. Bu da ikinci kitabın benim gözümde iyi olmadığının bir başka kanıtı. Başka yazar olsaydı puanım çok daha düşük olurdu ama Kerstin Gier'in yeri biraz farklı :p

Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!

Herkese bol kitaplı günler!!


2 yorum:

  1. Birçok kitap sever Pegasus'u boykot ediyor, haklı da sebepleri var. Ödünç almak iyi fikir. :)

    YanıtlaSil
  2. Bana bu tür seriye benzer kitap önerisi verebilir misin??Normalde bu tür kitaplardan hoşlanmıyorum ama Silber benim için bir ayrıcalık.(Yorumlarında haklısın kesinlikle ikinci kitap çok boş ve yazar resmen son eklemeleriyle durumu kurtarmaya çalışmış):

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...