3 Ağustos 2014 Pazar

With Me in Seattle #1: Kaç Benimle - Kristen Proby



Kitap Adı: Kaç Benimle
Kitabın Orijinal Adı: Come Away with Me
Yazar Adı: Kristen Proby
Seri Adı: With Me in Seattle
Seri Sıralaması: 1/8
Türü: Günümüz Aşk, Yeni-Yetişkin
Yayınevi: Aspendos Yayınları
Sayfa Sayısı: 390
Basım Tarihi: Nisan/2014
Puanım: 3,5/5

 

Arka Kapak Yazısı: Fotoğraf çekerek geçireceği huzurlu bir sabah, sahilde seksi bir yabancıyla uğraşmak, Natalie Conner'ın planları arasında yoktu. Onun fotoğraflarını çektiğini nereden çıkarmıştı ki hem? Kimdi ki o? Kesin olan bir şey varsa, o da çok yakışıklı ve Natalie'nin yaralı ruhuna dokunacak kadar romantik olduğuydu.

Luke Williams dünyanın onu biraz rahat bırakmasını istiyordu, o yüzden bir kameranın daha yüzüne odaklandığını görünce, lenslerin arkasındaki güzel kadının üstüne atladı. Kendisinin kim olduğunu bilmediğini öğrendiğindeyse, kadın ilgisini çekmiş ve onu baştan çıkarmıştı bile. Natalie seks için yaratılmış bir vücuda, küstah bir havaya sahipti ve Luke ona doyamıyordu. Ama ona kim olduğunu söylemeye de hazır değildi.

Yalanlara ve sırlara gelemeyen ve akıllı bir kadın olan Natalie, Luke'un sakladıklarını öğrendiğinde bu yeni ilişkiye ne olacak dersiniz?

Yorumum: Aspendos Yayınları’ndan çıkan Kaç Benimle kitabı tamamen mutluluk üzerine kurgulanmış bir kitap. Özellikle karakterler pek bir mutlu ve birbirine aşık.

Luke Williams, bir aktör ama bazı sebeplerden dolayı beş yıldır filmlerde oynamamaktadır. Natalie ise bir fotoğrafçı. Bir sabah fotoğraf çekerken bir adam karşısına çıkar ve onun kendisini fotoğrafladığını söyleyerek makinesini ister. Genç kadın ise Luke’u bir gaspçı sanmaktadır.

“Gaspçılara adımı söylemem.”
“Gaspçı?”
“Bırak beni.”
“Ben gaspçı değilim.”
“Kameramı çalmaya çalıştın. Buna başka ne diyebilirsin?”
“Bak ben gaspçı değilim. Bir dakika durmayacak mısın? Hadi ama.”
“Kim olduğunu bilmiyorum.”
“Şüphesiz.”

Natalie, film seyretmediği için Luke’u tanımamıştır. Bu durum genç adamı şaşırtmış ve mutlu etmiştir. Çünkü çevresinde sırf parası ve ünlü olduğu için onunla olan kadınlar vardır. Natalie’nin onu tanımaması adate bir veli nimettir ki Luke sırf kendisi olduğu için bir kadınla birlikte olmak istemektedir. Peki ya sonrası?


Natalie, geçmişte yaşadığı bazı sebeplerden dolayı erkeklere güvenmemektedir. Yeni tanıdığı ve hemen yakınlaştığı bu adamın aslında ünlü olduğunu öğrendiğinde ne yapacaktır?

Luke tam bir romantik. Kitap boyunca yaptığı jestleri bol bol okuyacaksınız. Bir yerden sonra yok bu kadar da olmaz dediğim zamanlar olmadı değil. Yazar, sanırım hayalindeki tüm romantik anları Luke’a yazdı. Karşınızda ütopik bir erkek karakter var!

Seri Sıralaması

1.      Kaç Benimle (Come Away with Me) – Luke ve Natalie
1,5. Under the Mistletoe with Me – Isaac ve Stacy
2.      Fight with Me – Jules ve Nate
3.      Play with Me – Will ve Meg
4.      Rock with Me – Samantha ve Leo Nash
5.      Safe with Me – Caleb ve Brynna
6.      Tied with Me – Nicole ve Matt
7.      Breath with Me – Mark ve Meredith
8.      Forever with Me – Dominic ve Alecia

Serinin devamındaki kitaplar, Luke’un ve Natalie’nın ev arkadaşı Jules’un kardeşlerinin hikayesi. İlk kitaptan hepsini tanıyoruz. Ben en çok Luke’un erkek kardeşi Mark’ın hikayesini merak ediyorum. Kendisi bayağı zıpır bir çocuk! 

Küçük bir dipnot: Karakterlerden bir tek Jules’un ağabeyi evli. Yazar demek ki bu çiftin de hikayesini yazmak istemiş ki onlara adında bir novella yazmış.

Yazımın bu kısmı SPOİLER'dır!

Şimdi bu çiftimiz çok mutlu. Ama öyle böyle değil bayağı bir mutlu yahu! Arada tartışıyorlar ama tartışmaları bir sayfayı geçmemekte. Hemen bir barışma, hemen bir romantikleşme. Her an sevgi kelebekleri gibiler. Bu durumu hem sevdim hem sevmedim. Sevdim çünkü, genellikle karakterler inatçı olur ve sevdiğini itiraf edemez. Bolca kavga, entrika, inatlaşma derken bir bakmışsınız ki kitap gitmiş. Birbirine bu kadar aşık bir çifti okumak bu bakımdan evet hoşuma gitti. Sevmediğim yanı ise çiftimiz mutlu ama yaşanan şeylerin bir de imkansız olma durumu var. Bazı konuşmalar, sürekli aşk kokan hareketler bir yerden sonra size fazla gelmekte. 

SPOİLER SONU!!

Yalnız, Kaç Benimle romanındaki seri olgusunu sevdim. Daha ilk kitaptan ikinci kitap hakkında ipuçları verdi yazar bize. İşte serilerdeki bu durumu seviyorum!

Seriye devam etmeyi düşünüyorum. Yazar, Luke’u o kadar romantikleştirmiş ki başka bir erkek karaktere nasıl yazacak diye meraklardayım. :p

Herkese bol kitaplı günler!!

5 yorum:

  1. Yazar sürekli kavga edip ayrılan çiftlerden hoşlanmıyor anladığım kadarıyla :D

    YanıtlaSil
  2. Kapagini hic beyenmedim.

    YanıtlaSil
  3. Kitap fena değildi. Nat ve Luke çok ilgi çekici gelmediler bana ancak yazarımız iyiydi. Çok fazla laf kalabalığı yoktu o yüzden sıkılmadım okurken. Ancak 2. Kitap Savaş Benimle (Nate ve Jules) gerçekten iyiydi sürpizler süprizler :):):) Bende seriye mutlaka devam edeceğim. Dört gözle beklediğim çift kesinlikle Will ve Megan İkinci kitapta karşılaşıyorlar ve Megan'a bayıldım. :)

    Şu noktada sana katılıyorum Yazarın bir sonraki kitapla ilgili bilgilendirmelerini bende seviyorum.

    Kitap serisini senin sayende takip edebileceğim.

    Teşekkürler

    Not: Şöyle bir baktım da kitap zevklerimiz uyuyor. Seni takip etmek güzel olacak.

    Sevgiler, :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinin ilerleyen kitaplarında daha iyi olacağını düşünüyorum. Savaş Benimle okunacaklar arasında :) Nottaki güzel cümlelerin için teşekkür ederim :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...