12 Ağustos 2014 Salı

Yurtdışında Milyon Dolarlık Sır'rın Popülerliği



Herkese merhaba.

Bugün kitabın yurtdışındaki popülerliğine bakmaya ne dersiniz?

Seri iki kitaptan oluşmakta ve yurtdışında Goodreads puanları gayet güzel. İlk kitap olan Milyonluk Kirli Sır 3219 kişinin oyları ile 4,08 puanda. (12.8.2014).

Milyonluk Günahkar Düet, Ekim 2014’te bizimle olacak ve 2173 kişinin oyları ile 4,04 puana sahip. (12,08.2014).


Gelelim yurtdışındaki okuyucuların Milyonluk Kirli Sır hakkındaki düşüncelerine:

Bana kitabı yorumlamam teklif edildiğinde, kitabın Goodreads puanlarına baktım. Gördüğüm kadarıyla, okuyucular ya kitaptan nefret etmiş ya da çok beğenmiş. Arada birkaç tane de olumsuz yorum vardı ama yine de kitabı okumak istedim. Benim düşünceme gelince ben kitabı sevdim!
Angela

Harika bir hikaye! Keşke üçüncü bir kitap daha olsaydı. Yazarı okumak için sabırsızlanıyorum!
Kbp


Lainie ve Noah’ın hikayesini seviyorum ve devamını öğrenmek için sabırsızlanıyorum.
Christine Rodgers

Kitabı büyük bir heyecanla okudum. Lainie ve Noah’ın devam hikayesini çok merak ediyorum.
Elizabeth

Kitabı genel olarak değerlendirdiğimde başarılı buldum. Devamını okuyacağım.
Olivia

Gerçekten bu kitabı çok sevdim. Farklı bir aşk kitabı arıyorsanız bu kitabı kaçırmayın!
Donovan

Kitabı elimden bırakamadım. İkinciye hemen başlayacağım.
Genalee



Hikayeyi sevdim. Karakterleri sevdim. Kurguyu sevdim. Kitabın içindeki mizahı sevdim. Sıcak, güzel ve büyük bir hikaye. Noah bir rüya!
Shurn

Bu kitap çok iyi. Erotik romanlar her zaman ilgimi çeker. Hikayeyi sevdim ve şimdi ikinci kitap beni bekliyor!
Jadyn

Herkese bol kitaplı günler!!

2 yorum:

  1. Kapakları çok çekici duruyor. :D Ben de alıp okuyacağım. Bu kadar popülerse bir sebebi vardır. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence harika bir kitap. Umarım beğenirsiniz :)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...