26 Ocak 2014 Pazar

Kitap Alışverişlerim - 16: Yeni Yeni Kitaplar



Herkese merhaba!!

Yeni bir kitap alışverişi ile sizlerleyim. Aslında Mart ayındaki CNR Kitap Fuarı’na kadar alışveriş yapmayı düşünmüyordum ama bazen şartlar sizi kitap almaya itiyor. Severek takip ettiğiniz bir serinin yeni kitabının çıkması, bir anda kendinizi indirimli kitapların içinde bulmanız ya da para harcayacak daha iyi bir şey bulamamanız gibi bir çok bahane bulabilirim size. :)

Kitaplarımı farklı zaman ve yerlerden almıştım. Beş tane olunca sizlerle paylaşmak istedim. 

İşte kitaplığımın yeni üyeleri:



Zaman Çarkı, Dünya’nın Gözü - Robert Jordan (Fantastik): Zaman Çarkı serisine ne zamandır başlamak istiyordum. Sonunda ilk kitabı aldım. Şu an elimde okumam gereken birkaç kitap var, onlar bitince ilk işim seriye başlamak olacak. 

Tutkulu Aşk - Rachel Gibson (Günümüz Aşk): Sevgili Pudra Tozu’nun biricik yazarı Rachel Gibson’ın meşhur hokey serisinin ilk kitabı. Arkadaşımdan çokça duyduğum, her fırsatta okumalısın dediği seriye başlayacağım. Rachel Gibson’ın şu ana kadar dört kitabını okudum ve yazarın tarzını seviyorum. Bu kitabı da seveceğimi düşünüyorum ki tavsiye kaynağım sağlam! 

Karanlık Ateş - Karen Marie Moning (Fantastik): Ateş Dizisi’nin ilk kitabı ve yine benim başlamak istediğim bir seri. Carrefour’da 6,90 liraya görünce hiç kaçırmadan aldım.


Ateşli Bilet - Olivia Cunning (Yetişkin, Günümüz Aşk): Günahkarlar Turnede serisinin üçüncü kitabı. Benim en merak ettiğim karakter Jace’in hikayesi. Yakında okunacaklar arasında!

Avcı - Jennifer L. Armentrout (Genç-Yetişkin, Fantastik): Melez Sözleşmeleri serisinin beşinci ve son kitabı :( Bu seri bitiyor diye gerçekten üzülüyorum. Çok sevdiğim bir seri, Alex’e ve maceralarına veda etmeye hazır değilim. -_-


Kitaplarım bu kadar. Herkese bol kitaplı günler!!

10 yorum:

  1. zaman çarkı serisinden ne bahsettin yaa alabildiğine çok sevindim:) Rachel candır can inan bu serinin en iyi kitabıdır bayılacaksın şimdiden hazır ol :) Ateş serisini ben de emrak ediyorum bekliyorum bakalım ne zaman alacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Pudram ^^ Taaa ne zamandır okumayı istiyordum, sonunda okuyabileceğim :)
      RG, fantastik arası mola zamanı okuyacağım :p. Carrefor'dan buldum ben belki sen de bulabilirsin :)

      Sil
  2. Zaman Çarkı serisini ben de çok merak ediyorum. Okuyunca yorumunu paylaşırsın:) Çok güzel kitaplar almışsın, güle güle oku canım :) Avcı bana da yarın geliyor :D Son olarak Always Team Aiden :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman Çarkı'nı okumak istediğini bilmiyordum. Okur okumaz yorumum sizlerle :)) Teşekkür ederim canım :)) Avcııııı :D Always Team Seth :p Ama kahretsin ki her zaman iyiler kazanıyor :p

      Sil
  3. Zaman çarkı serisinin şu an 6.kitabındayım ve gerçekten harika bir seri.Elinden bırakamıyorsun:))Kesinlikle parana değecek bir seri.:))Karanlık ateş ve serisini okumadım henüz okuduktan sonra yorumlarsan sevinirim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyacağım iki kitap var sonra hemen Zaman Çarkı'na başlayacağım. Çok merak ediyorum. Seri okumayı seviyorum ve tüm seri basıldığından da rahatım. Karanlık Ateş'i okuma listemde öne çektim o zaman. Kısa zamanda okuyup, yorumlayacağım :)

      Sil
  4. Bende yeni alışveriş yaptım ama Karanlık Ateş'i alacağım meselaaa... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Carrefor'da 6,90'dı. Oraya bir bak istersen :)

      Sil
  5. Karanlık ateşi okudun mu??

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...