20 Ağustos 2013 Salı

THE WEDDING PLANNER SERİSİ: GERÇEĞİN PEŞİNDE - DARCY MAGUIRE



Kitap Adı: Gerçeğin Peşinde
Kitabın Orijinal Adı: The Best Man’s Baby
Yazar Adı: Darcy Maguire
Seri Adı: The Wedding Planner Serisi
Seri Sıralaması: 2/3
Türü: Günümüz Aşk, Beyaz Dizi
Yayınevi: Harlequin Yayınları
Sayfa Sayısı: 112
Çıkış Tarihi: 2005
Puanım: 2/5

 

Yorumum: The Wedding Planner serisinin ikinci kitabı olan Gerçeğin Peşinde’yi ilk kitap kadar beğenmedim. Aslında kitabın konusu favori konularımdan biridir ama ya hikayenin ilerleyişinden ya da yazarın anlatımından dolayı pek beğenemedim. 

Kitabımız, ikinci kız kardeş Skye’ın ve dört sene önce ayrıldığı sevgilisi Nick’in hikayesidir. Skye, çok sevdiği Nick’i başka bir adamı sevdiğini söyleyerek terk eder. Aslında gerçek çok daha faklıdır. Skye’ın bu kararı almasının nedeni Nick’in aşırı iş düşkünü olması ve babasının hayallerini yerine getirmek istemesidir.
Gerçek nedeni açıklamayayım da spoiler olmasın.
Kızımız aşırı inatçı ve Nick’in hiçbir dediğine inanmıyordu. Artık inatçılığı ve adama inanmazlığı o kadar halt safhaya çıktı ki Nick, benim adım Nick dese ona bile inanmayacak duruma gelmişti!

Nick deseniz kızımızdan inatçıydı! Skye’ın her hayır dediğine evet dedirtmek için uğraştı durdu! Aslında bu tür konuları sevsem de bu kitapta pek sevemedim.

Seriye devam!

Herkese bol kitaplı günler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...