9 Haziran 2013 Pazar

Kitap alışverişlerim - 9



Merhaba arkadaşlar,

İşte tüm işi bırakıp, canımın kitap okumak istediği bir gündü. Yoğunum, işler istediğim gibi gitmiyor ve moralim gittikçe bozuluyordu. Ben de dedim ki kendi kendime kitap okuyamıyorsam ben de moralimi düzeltmek için kitap siparişi veririm. 

Ve sonuç olarak yenisayfa.com’dan aşağıdaki kitapları aldım.


Yukarıdaki fotoda sadece Adalet kitabını D&R'dan aldım. Gerisi siparişimle yenisayfa'dan geldi.

Atlantis'in Uyanışı: İlk kitabı çok beğenmiştim. Yayınevide bizi çok bekletmeden hemen ikinciyi çıkarttı. En kısa sürede okuyup yorumlayacağım.

O Yaz ve Ben Böyleyim: Bir hist. sever olarak Lisa okumakta çok geç kaldığımı düşünüyorum. Açığı kapamalıyım!

Zehir Ustası - Büyü Ustası - Ateş Ustası: Uzun zamandır merak ettiğim bir seriydi. Hatta sipariş öncesi Kütüphanemden Kitap Manzaraları'nın Zehir Ustasını okuduğunu hatırladım ve kendisinden azıcık bilgi istedim. Sevgili blog ikizim al beğenirsin deyince hiç düşünmeden üçünüde sepete atıverdim.




Küller - Gölgeler: Yine uzun süredir merak ettiğim bir seriydi. Konu olarak Grant'ın Yoklar serisine benzettim. Okumayı istediğim bir seri.

Bunlarda kitapalrımla beraber gelen ayraçlarım. En çok da Gece Yarısı Tuzağı ayracını beğendim. İnsanı, en sevdiği seriden bir kitabın ayracına sahip olması çok mutlu ediyor. Diğer ayraçlar olmasa da olurmuş :)




 Aşağıdaki foto ise sevdiceğimin bana süprizi! İş yerine başka bir firmadan gelmiş. O da benim seveceğimi düşünerek bana getirdi. Gerçekten çok beğendim. Kitap okurken işime fazlasıyla yarayacağı kesin! Buradan da sevdiceğime çooook teşekkür ediyorum! <3 <3 <3



 Herkese bol kitaplı günler!!


6 yorum:

  1. Yeni cicilerin hayırlı, uğurlu ve keyifli okumalı olsun ablacım <3 Hepsi birbirinden güzel tabii buna ayraçlarda dahil :) Eniştemizin sürprizi de güzelmiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için teşekkür ederim canım <3 Daha güzelleri senin olur inşallah :) <3

      Sil
  2. yine harika kitaplaaaar :) ayraçları da beğendim kii ... keyifle oku canım, ben de bugün yeni kitaplarımla ilgili bir post yAzmayı düşünüyorum ve ben de ben böyleyimi yeni aldım desem :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım <3 Yaz yaz o postu taa ne zamandır bekliyorum ben :)))
      Ahhaha gerçekten mi :) O seriyi hiç okumadım baştan sıra ile okuyacağım :)))

      Sil
    2. baştan sırayla okuyacağım demene gerek yoktu, aksi düşünülemez zaten :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...