27 Nisan 2016 Çarşamba

Mim: Yak, Yeniden Yaz, Tekrar Oku





Herkese merhaba!!

Belle'nin Kütüphanesi beni bir mime davet ettiğinde ilk fırsatta yapacağımı söylemiştim. Hazır fırsat bulmuşken hemen yapmak istedim.

Mimimizin konusu yak,  yeniden yaz ve tekrar oku!

Seçeceğimiz 3 kitaptan birini yakıyoruz, birini yeniden yazıyoruz ve birini de tekrar okuyoruz. Bunu da tam 3 tur halinde yapıyoruz!
Hadi başlayalım o zaman!
3 kitap türü seçtim.

1. TUR: HİSTORİCAL ROMANCE


Yak: Zoraki Düşes'deki mantık hataları sebebiyle kitaptan soğumuştum -_- Yakalım gitsin! :p

Yeniden Yaz: Kesinlikle ama kesinlikle Anthony'nin hikayesini yeniden yazardım. Quinn'in beni sinirlendirdiği tek kitap. Bir adamın önce güzel olan kız kardeşe yönelip, sonradan da gölgede kalmış kız kardeşle evlenme hikayelerini hiç sevmiyorum. Antony seride en sevdiğim karakterlerden biriydi. Bu nedenle kesinlikle bu kitabı yeniden yazardım.

Tekrar Oku: Ahh Minerva ve Gabe! Sizin hikayenizi kaçıncıya okudum hiç bilmiyorum. *_*


2. TUR: FANTASTİK


Yak: Yandaş! Okuyanlar bilir. Son kitap, yaktın beni! Ben de seni yakacağım!

Yeniden Yaz: Kemikler Şehri'ndeki bir durumu hiç sevmiyorum. Şu kardeş olayları... Onu değiştirmek isterdim.

Tekrar Oku: Yüzüklerin Efendisi = Gönlümün efendisi

3. TUR: GÜNÜMÜZ ROMANCE


Yak: Tatlı Bela'yı yakalım gitsin! Ayaklı Bela bize yeter :p

Yeniden Yaz: Sen, Ben ve Bir Hafta Sonu. Eksiklerini doldurup yeniden yazmak isterdim.

Tekrar Oku: Bir Aşk Çarpıntısı <3 Marie candır!!

Mim yapmak isteyen herkes yapabilir.

Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!

Herkese bol kitaplı günler!!


2 yorum:

  1. Çok tatlı bir mim olmuş. Ben teşekkür ederim kabul ettiğin için :) Yandaş'ı okumadım ama özet kısmından nasıl bittiğini biliyorum. O son benim de hoşuma gitmedi. Ben o sonu Katniss'e yazardım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yandaş hayallerımı yıktı -_- Katnis hihihih ona karşı nötrüm. Sevdim mi sevmedim mi bilemedim :p

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...