2 Nisan 2015 Perşembe

Mim: Yiyecekler – İçecekler ^_^

Herkese merhaba!!


Geçenlerde E’min blogu Fighting’de gezerken bu güzel mimle karşılaştım. Yemeğe çok düşkün biri olarak hemen bu mimi yapmak istedim *_*
E.'min mimini okumak için tık tık! 

 
Gelelim sorularımıza

1.      En sevdiğin yemek?
Mantı *_*

2.      En sevdiğin tatlı?
Çeşit çeşit pastalar, baklava, künefe… Sevmediğim tatlı yok gibi O.o

3.      Siz çocukken anneniz sizi…?
Sanırım yemek konulu bir soru. Elinde tabak parklarda dolaşırmışız :p

4.      Çocukken de, şimdi de…?
Peynire bayılırım. 

5.      Yemeği sevdiğiniz ilginç şeyler?
Aslında benim için ilginç değil ama birçok kişi için Kore yemekleri değişik ve ilginç geliyor. Bense bayılıyorum. Hatta yakın tarihte blog ikizimle bir Kore yemeği kaçamağı yapmayı düşünüyoruz. 


6.      Türk mutfağı dışında sevdiğiniz mutfak?
Kore ve İtalyan mutfağını çok seviyorum.

7.      Yemeği sevdiğiniz en sağlıksız şey?
Patlamış mısır. 3 öğün yiyebilirim. 

8.      Alerjiniz?
Çok fazla tatlı yediğim zaman vücudumda kırmızı lekeler oluşuyor. Somon ve karides yediğimde de alerji oluyorum. İki besinin de içindeki protein çok fazla geliyor.

9.      Kitap okurken, film izlerken vs. elinizin altında bulunmasını istediğiniz şey?
Kahve ya da çay.


10.  En sevdiğiniz meyve?
Çilek, kiraz, yeşil erik, kayısı, karpuz… Yaz meyvelerini seviyorum. 

11. En sevdiğiniz atıştırmalık?
Patlamış mısır *_*



12. En sevdiğiniz içecek?
Kahve ve kola.

13. Asla yemeyeceğim ya da içmeyeceğim dediğiniz şeyler?
Yemek seçmiyorum. Sadece daha az yemeyi tercih ettiğim besinler var. Ondan asla dediğim bir yemek ya da içecek yok.

14. Sonsuz tane de olsa yiyeceğiniz şey?
Kimbap *_* Hele ikizim bir kimbap yapar ki tüm hepsini yerim *_*
İkizimin kimbap tarifi için tık tık!!

15. Çorbaların kralı?
Tavuklu şehriye çorbası.

16. Kahvaltıda tercih ettiğiniz şey?
Peynir.

17. Açken ben…?
Gözüm hiç bir şey görmez.

18. Bir keresinde yemek yerken…?
Mmm bir şey olmadı :p

Renkli renkli bir mim oldu :p
Bende blog ikizim Kütüphanemden Kitap Manzaraları, canım One Better Day’i ve E.'min ikizi Evil'in Dünyası'nı mimliyorum. 

Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.

Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!

Herkese bol kitaplı günler!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...