30 Nisan 2015 Perşembe

Fikri Mühim - Gliss Million Gloss Şampuan Ürün Denemesi



Herkese merhaba,

Fikri Mühim aracılıyla sonunda senelerdir yazmak istediğim bir kozmetik yazısı ile sizlerleyim. Zaman zaman kullandığım beğendiğim/beğenmediğim ürünleri sizlerle paylaşmayı istedim ki hala istiyorum. Hatta bu konuda blog ikizim Kütüphanemden Kitap Manzaraları’nın başının etini yediğim çok olmuştur. *_* 

Bu tarz yazılar yazmak istememe rağmen yazmama sebebim kitap blogu  bütünlüğünü bozmak istememem. Ama madem gelmiş Fikri Mühim’den bir Gliss Şampuan denemesi hadi ben de yazayım dedim.

Gliss Million Gloss, Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri’nden Yılın En İyi Saç Bakım Ürünü ödülünü almış bir ürün. Mat saçlardan yakınan kişiler için üretilmiş, derinlemesine onarım ve nefes kesen parlak saçlara kavuşmayı vaat eden bu şampuan Schwarzkopf tarafından titizlikle tasarlanmıştır. 


Kutumdan 1 tanesi 400 ml, 5 tanesi 250 ml olmak üzere tam 6 adet ürün çıktı. 400 ml’liği kendime ayırıp kalan 5 tanesini anneme, teyzeme, kuzenime ve iki arkadaşıma vermeyi düşünüyorum. Böylece onlarında ürünü deneme fırsatları olur. Beğenirlerse de tereddüt etmeden alırlar.


Kutumdan bir de Watsons alışverişlerinde kullanılmak üzere 3 TL’lik indirim kuponları çıktı. Kuponlar 28 Nisan – 28 Mayıs tarihleri arasında kullanılabilineceği için bunları da indirimden yararlanabilsinler diye eşe dosta vermeyi düşünüyorum.

Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!

Sevgiyle kalın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...