9 Kasım 2013 Cumartesi

Adı Aşk Olmalı - Rachel Gibson



Kitap Adı: Adı Aşk Olmalı
Kitabın Orijinal Adı: It Must Be Love
Yazar Adı: Rachel Gibson
Türü: Günümüz Aşk, Polisiye
Yayınevi: Nemesis Kitap
Sayfa Sayısı: 288
Çıkış Tarihi: Kasım/2013
Puanım: 4,5/5

  
Arka Kapak Yazısı: Joe Shanahan, dedektiflik günlerine geri dönebilmek için teşkilatın gözüne girmelidir. O günlerde gerçekleşen büyük bir soygun, ona istediği fırsatı verir. Suçluyu yakalayarak eski günlerine geri dönmeye kararlı olan Joe, baş şüpheli olarak görülen Gabrielle Breedlove’ı takip etmeye başlar. Sonrasında işler karışır. Çünkü Gabrielle takip edildiğini anlamıştır. Joe ise herkesin konuşmaya başladığı bu hırsızlık olayındaki suçluyu bulmaya kararlıdır. Üstelik planı da hazırdır.

Joenun hesaba katmadığı bir tek şey vardır: Aşk.

Heyecanlı, sıcak ve romantik.
-Susan Andersen-


Yorumum: Kitabı okurken farkına vardığım tek şey günümüz aşk türünü okumayı özlemiş olmam! Uzun zamandır fantastik kitap okuyordum ve artık bir ara verme zamanın geldiğini düşündüm. Bu arayı, Rachel Gibson ile vermenin güzel bir seçim olduğunu düşünüyorum.


Joe, yaptığı bir hata sonucu görev değişikliğine uğramış, rütbesinden daha aşağıda bir departmana atanan bir dedektiftir. Çalınan çok değerli bir tablonun hırsızlarını yakalamak Joe’yu eski konumuna getirecek altın bir bilettir.


Şüphelilerden bir tanesi de güzeller güzelli Gabrielle’dir ve kızımız aynı zamanda da Joe’nun muhbiridir! Aşk ise polisimiz ve muhbirimizin hiç hesaba katmadığı ve asıl tehlikeli olan tek şeydir!

Yazarın anlatım tarzını seviyorum. Birçok duyguyu beraberinde okuyucuya hissettirebiliyor. Karakterlerin yaşadığı komik olaylara gülerken, bir sonraki sayfalarda karakterin çektiği acı karşısında sizde etkileniyorsunuz. Yazarı bu konuda başarılı buluyorum.

Son olarak kitabın kapağına bayıldığımı söylemek istiyorum. Rafta birçok kitaptan sıyrılarak gözünüze çarpabilecek canlı bir kapağa sahip! Orijinal kapağı da gördükten sonra Nemesis Kitap kesinlikle iyi bir iş başarmış diye düşünmekteyim!

Günümüz aşk romanlarını severlere tavsiyemdir.

Keyifli okumalar!!

7 yorum:

  1. yazarın hastasıyım, bu kitapta kızın saf hallerine çok gülmüştüm aaa bir de efsanevi papağan var tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahha ben de çok gülmüştüm :)) benim favorim parkta koşu-takip olayıydı :)))

      Sil
  2. Rachel gibson un en az sevdigim romani.

    YanıtlaSil
  3. rachel gibson en sevdiğim yazarlardan biri ve çok güzel bi anlatımı var

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...