30 Aralık 2012 Pazar

Kitap Alışverişlerim-2



Bugün DR’dan küçük bir alışveriş yaptım. 

Anita Blake serisinin beşinci kitabı olan Kanlı Kemikler ve Moleskine Book Journal’ı aldım. Aslında iki ay daha bana yetecek kitabım var. Ancak, Anita Blake serisine yeni başladım ve kitaplarda çok yeni basım olmadığı için bulduğum yerde alıyorum.



Defter hakkında ilk zaman sözleri ve renkli kitap bloglarındaki yazıları okuyunca haberim oldu. Bende bloglardaki arkadaşlar gibi kendime defter hazırlamaya karar vermiştim. Daha sonra Moleskine Book Journal’ı araştırınca defteri almaya karar verdim.



Moleskine Book Journal hakkında geniş bir bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Herkese keyifli okumalar!!

3 yorum:

  1. Çok sevindim canım,senin de defterini görmek isterim :))

    YanıtlaSil
  2. Yakında :))

    Biraz doldurayım yorumlarla fotosunu çeker koyarım canım :))

    YanıtlaSil
  3. Bende görmek isterim. Bu arada bloguma seni ve herkesi beklerim.
    biravuchayal.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...