9 Eylül 2014 Salı

Beautiful Bastard #1: Harika Piç - Christina Lauren



Kitap Adı: Harika Piç
Kitabın Orijinal Adı: Beautiful Bastard
Yazar Adı: Christina Lauren
Seri Adı: Beautiful Bastard
Seri Sıralaması: 1/4 + 4 novella
Türü: Günümüz Aşk, Yetişkin
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı: 320
Basım Tarihi: 2014
Puanım: 5/5


Arka Kapak Yazısı: Bazen ilişkiler iki bilinmeyenli denkleme dönerler.

NEFRET x TUTKU + ŞEHVET= X
KARİYER < Y < KARİYER
X = AŞK x Y / SEKS

Zeki, çalışkan ve hırslı bir stajyer olan Chloe Mills'in yüksek lisansını bitirmesine yalnızca kısa bir süre kalmıştır. Ancak genç kadının büyük bir sorunu vardır; baş belası patronu Bennett Ryan. Kaba, duygusuz, düşüncesiz, yakışıklı, seksi, ah Tanrım çok seksi, öhöm öhöm… Harika Piç!

Bennett Ryan aile şirketinde yönetici olarak işe başladığında asistanının bu kadar etkileyici, kışkırtıcı ve aynı zamanda insanı sinir eden bir kadın olacağını hiç düşünmemiştir. Ancak işyerinde duygusal ilişkilerden uzak duran mesafeli bir patron olarak nam salmış olan Bennett, zamanla adeta bu kadına doğru çekilir.

Nefreti ve cinsel çekimi aynı anda hisseden ikili için birbirlerine duydukları açlık bir ihtiyaca dönüştüğünde kaybedilecekler ve kazanılacakların terazideki yeri değişir. Şimdi bir karar verme ve iki bilinmeyenli denklemdeki X'i ve Y'yi bulma vaktidir…

"Tutku dolu bir seks ve insanı cayır cayır yakan bir heyecan fırtınası."
-RT Book Reviews-

"Harika Piç'in kalbi, sıcaklığı ve kararında fakat iğneleyici bir mizah anlayışı var. Zekice yazılmış hikâyeleri seven aşk romanı okuyucularını inanılmaz ateşli bir sürpriz bekliyor!"
-Myra McEntire-

Yorumum: Chloe ve Harika Piç Bennet’in inişli çıkışlı ilişkisine bakmaya ne dersiniz? Bennet tamamen mükemmeliyetçi bir patron. Tabi bunda çok etkilendiği güzeller güzeli Chloe’nun da etkisi var. Çünkü kızımıza karşı o kadar büyük bir istek duyuyor ki bunu Chloe’ya daha iyisini yaptırtmak için kullamakta. Hani bir nevi Bennet’e istemediği duygular hissettirdiği için intikam!

Chloe ise patronunun değişken tavırlarına karşılık onun tamamen kendini beğenmiş bir tip olduğunu düşünmektedir. Ancak o da Bennet’in ilgi çekici oluşunun son derece farkındadır.


Seri Sıralaması
1.      Harika Piç (Beautiful Bastard) -  Bennet ve Chloe
2.      Harika Yabancı (Beautiful Stranger) – Max ve Sara
3.      Harika Çapkın (Beautiful Player) – Will ve Hannah
4.      Beautiful Secret 

Novellalar
1,5. Beautiful Bitch
2,5. Beautiful Bombshell
3,5. Beautiful Beginning
3,6. Beautiful Beloved 

 Ayrıntılı seri bilgisi için tık tık!!

Karşımızda fena bir patron ve ondan daha da fena bir asistanı var! Chloe’nun susup, sinen bir tip olmamasını çok sevdim. Karşımızda son derece dişli bir kız var. Bennet’in ve Chloe’nun her haline tanık oluyoruz kitapta. Özellikle karşılıklı kıskançlık krizleri! En çok da Bennet’in krizleri eğlenceliydi :p

Alıntılar için blog ikizimin yazısına gitmenizi öneriyorum. Kitabın en güzel kısımları bu yazıda çünkü.

Bennet ve Chloe'nun hikayesini daha çok okumak isterdim ki yazarlarımız bunu novella olarak sürdürmüş.  



Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz. 


Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!
 
Herkese bol kitaplı günler!!



4 yorum:

  1. Bunu da okudum :) hızlı biten kitaplardan biriydi. Ama gene de bir şeyler eksik gibiydi o yüzden ben 5 üzerinden 4 veriyorum. Harika Yabancıyı okuduktan sonra bakıcaz bir değişiklik var mı artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika Yabancı'nın ortalarındayım ve bu kitabı daha çok sevdim :)

      Sil
    2. Kitaplarda hem kadın hem erkek bakış açısına yer verilmesi en sevdiğim kurgu çeşidi ve bu kitaba -her ne kadar başlarda Bennet'e uyuz olsamda- bayıldım ve hemen seriye devam etme karari aldım.. umarım serinin tamamını çeviriler:)
      Bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve kitap zevkiniz beni etkiledi:)

      Sil
    3. Benim de en sevdiğim kurgu çeşidi :) Erkek karakterlerin düşüncelerini okumayı seviyorum :). Yayınevi seriyi hızlı çıkardı. Harika Yabancı ve Harika Çapkın çıktı bile :)

      Teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...