4 Haziran 2014 Çarşamba

Kitap Alışverişlerim - 22: Küçük Bir Artemis Alışverişi



Herkese merhaba!!

Yeni bir kitap alışverişi ile sizlerleyim. Elimde okunacak sevdiğim türlerden dolu kitap var. Fantastik mi okumak istiyorum hem genç-yetişkin, hem yetişkin hem de yetişkin tarzında fantastik kitaplar elimde var. Historical okumak istediğimde İskoç olanda İngiliz olanda elimde mevcut. Günümüz aşk ya da diğer adıyla çağdaş romanlardan da her tür ve konulusu var. Sporcu serileri, genç ya da yeni yetişkinlere hitap eden kitaplar, erotik, polisiye… 



Elinde bu kadar kitap varken ne diye alışveriş yaptın Kitap Tutkusu diyebilirsiniz. Cevabım; ben de olmayan okumak istediğim Artemis seri devam kitaplarını aldım şeklinde olacaktır. Ahh aslında okumak istediğim bir dolu Artemis kitabı var ama yeni serilere henüz başlamayacağım. Önce elimdekileri bitirmeye çalışacağım. Bir itiraf gözüm Uyumsuz serisinde ama. Biz kitapseverler olarak ne kadar çok kitap alırsak alalım bize yetmiyor sanırsam.

Neler almışım?



Ölümcül Oyuncaklar serisinin iki, üç ve dördüncü kitabını aldım. İlk kitap olan Kemikler Şehri’ni okuyalı iki ay oldu sanırım ama hala yorumunu yapamadım -_-

Filmini izleyip öyle yorum yapayım diyorum ama bu gidişle ben izleyene kadar ikinci film çıkacak.



Ve Güneyli Vampir serisi... İlk kitap elimde var kısa zamanda başlamayı düünüyorum.

Herkese bol kitaplı günler!!!

8 yorum:

  1. Çook güzel kitaplar. Güle güle oku. ^^

    YanıtlaSil
  2. keyifli okumalar bende kemikler şehrini izledikten sonra yazarın iki serisini de toplu almıştım. Ama gel gör ki okuma sırası gelmedi :(
    sanırım iyi bir okuyucudan çok iyi bir alıcıyım :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmmm :) Ahhahah bu aralar ben de öyleyim ama artık kendime bir dur dedim, artık ne kadar uyucaksam :p Okunacaklar listesi epey uzun... Ahhh ne zaman kitaplığımda okunacak kitap bitmiş gidip yeni alacağım diyeceğim? ^^

      Sil
  3. bu kadar çok kitap almaya çalışsam ay sonunu bulamam sanırım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kazandığımı kitaplara veriyorum gibi birşey..

      Sil
  4. En sevdigim serileri almissin yorumlarini merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzeller özellikle ölümcül oyuncaklar serisine bayıldım. Güle güle oku.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...