10 Şubat 2016 Çarşamba

Penryn&the End of Days (Meleğin Düşüşü Serisi) #1: Meleğin Düşüşü - Susan Ee



Kitap Adı: Meleğin Düşüşü
Kitabın Orijinal Adı: Angelfall
Yazar Adı: Susan Ee
Seri Adı: Penryn&the End of Days
Seri Sıralaması: 1/3
Türü: Fantastik, Genç-Yetişkin
Yayınevi: Dex
Sayfa Sayısı: 309
Basım Tarihi: 2015
Puanım: 5/5



Arka Kapak Yazısı: Kıyamet melekleri yeryüzüne inip tüm dünyayı yakıp yıktığından bu yana altı hafta geçti. Gündüzleri sokak çeteleri hüküm sürüyor, geceleri korkunun ta kendisi. Bir gün savaşçı melekler küçük bir kızı kaçırdılar, tekerlekli sandalyeye mahkum, aç biilaç halde, ufacık bir kızı. Kızın ablası, Penryn, kardeşini kurtarmak için elinden geleni ardına koymayacak. Buna, aslında düşmanı olan bir melekle bir anlaşma yapmak dahil olsa bile. Raff e, kanatları kesilmiş, gücünü yitirmiş bir melek. Binlerce yıl savaştıktan sonra şimdi hayatı, gencecik bir kızın ellerinde. Penryn ve Raff e, korkunun ve tuhaf yaratıkların hüküm sürdüğü bir dünyada bir başlarınalar, hayatta kalmak için de birbirlerine ihtiyaçları var. Her şeye rağmen sağ kalıp düşman meleklerin inine gitmeliler. Penryn burada kardeşini bulmayı umut ediyor. Raffe ise binlerce yıllık düşmanlarına karşı tek başına savaşıp kanatlarını ve eski gücünü yeniden kazanmayı.

Yorumum: İlk çıktığında ilgimi çekmeyen, daha sonra çok övülünce merak ettiğim bir kitap oldu Meleğin Düşüşü. Dex’in de fuarda yaptığı indirimlerden yararlanarak ilk iki kitabı aldım. Şu an okumak için aklımda değildi ama kitaplığımda gözüm kayınca başlayayım dedim.
Kitaba tek kelime ile bayıldım. Şimdiden 2016 favori kitaplarımın içine girdi. Öncelikle çok akıcı bir kitap. Kısıtlı vaktimde iki günde bitirdim. Hem kız hem erkek karakteri ayrı ayrı sevdim. 


Bir anlığına esmer uzuvlar, kar beyaz kanatlar gördüm.
Bir melek.
Kanatlı adamlar. Mahşer Günü’nün melekleri. Modern dünyayı yerle bir eden ve milyonlarca, belki de milyarlarca insanın canını alan doğaüstü varlıklar.
Ve işte, o dehşet şeylerden birisi tam önümde duruyordu.


Melekler dünyayı ele geçirince insanlar saklanmak zorunda kalır. Penryn, annesi ve kız kardeşi ile kalır. Bir gün üçü beraber yanlış yerde ve zamandayken Penryn’in kız kardeşi melekler tarafından kaçırılır. Genç kızın, kardeşini geri alması için yardım alabileceği tek kişi de kanatları kesilmiş bir melek olan Raffe’dir. 

Melek uyurken, zindana kapatılmış, kan kaybeden bir Beyaz Atlı Prens’e benziyordu. Küçükken hep Külkedisi olacağımı düşlemiştim ama sanırım yaptıklarımdan sonra artık benden ancak kötü kalpli cadı olurdu.
Ne var ki Külkedisi de intikamcı meleklerin istila ettiği bir kıyamet sonrası dünyada yaşamıyordu.

Raffe intikam, Penryn ise kız kardeşini istemektedir. İkisinin de amacı meleklere ulaşmaktır. Bu yolda başlarına birçok şey gelse de amaçlarından vazgeçmeyen ikiliyi ve okuyucuyu müthiş bir macera bekliyor!

Meleğin Düşüşü Seri Sıralaması
1.      Meleğin Düşüşü (Angelfall)
2.      Kıyamet Sonrası (World After)
3.      Günlerin Sonu (End of Days)

Kıyamet Sonrası’na başladım ve vakit buldukça hızlanmak istiyorum. Yazarın dilinin akıcılığını, Raffe ve Penryn’in atışmalarını, aradaki espirileri ve yaşanan macerayı çok sevdim. Kitapta aşk yok denecek kadar azdı. Belki %5 vardı diyelim. Tavsiyemdir!

Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!

Herkese bol kitaplı günler!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...