24 Aralık 2015 Perşembe

Mim: Merak Ediyorum...?

Herkese merhaba!!

Çok uzun zamandır mim yapmıyordum. Çok sevgili canım v'em Fighting blogunun sahibeleri E. ve K. beni mimlemiş. Hatta bir değil iki tane! Biri Kore ile ilgili ki fanlığımın bir kısmına şahit olacaksınız, biri ise şu an okuyacağınız. 




Mimimizin konusu kişisel. Kendimiz hakkında sevip sevmediğimiz şeyleri yazıyoruz. Aklıma geldiği gibi rastgele yazıyorum. Bakalım neleri sevip, neleri sevmiyormuşum?

*  Patlıcanla yapılan her yemeğe bayılırım. Yanında bir de yoğurt oldu mu değmeyin keyfime :p
*  Evimde en sevdiğim yer kitap odamdır *_*
*  Kitaplar dışında makyaja ayrı bir ilgim vardır. Makyaj blogları ve vloggerlarını severek takip ederim.
*  Kitap okurken dünyadan tamamen soyutlanırım. Yanımda davul çalabilirsiniz, benim için problem değil. Özellikle de can yazarlarım olarak saydığım yazarlardan kitap okurken bana ulaşmanız çok zor olur. Hatta benden haber alamayınca beni merak edecek can kişilere de şu kitaba başlıyorum, kitap bitince görüşürüz diye mesaj atarım *_*

*  Spordan nefret ederim ama hayatımın belirli dönemlerinde mecburen yapıyorum.
*  Kahve benim için olmazsa olmaz. Sütlü, sütsüz, karamelli, tarçınlı... Çeşit çeşit kahve içebilirim. Çayı da çok severim ama kahve bir adım önde.
*   Bu aralar Fringe'e başladık. Favorimdir.
* El işi becerim hiç yoktur :p
*  Bir şeyi birkaç kere söylemekten nefret ederim. Bir kere söylemek yeterlidir, kişi yapmıyorsa kendi bilir.
* Kore mutfağına bayılırım.
*  Taksim'e gitmekten oldum olası korkarım. Ne zaman oraya gidecek olsam rüyamda eyleme yakalandığımı ve korktuğumu görürüm.
* Kitap hediye etmeyi çok severim.
Yağmurlu havaları çok severim. Sonunda eve gidip temiz kıyafetler giyeceksem, yağmurda saatlerce yürüyebilirim.
*  Kitaplarımı kimseyle paylaşamam. İsteyen olduğunda kim olursa olsun hayır derim.
*  Kitap kadar kırtasiye malzemelerine de bayılırım.
*  İnatçıyım ve bu huyumu hiç sevmiyorum.

Benim anlatacaklarım bu kadar. Beğenen herkes üstüne alınıp yapabilir. *_*


Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...