26 Ekim 2015 Pazartesi

Lonca Avcısı #1: Meleklerin Kanı - Nalini Singh



Kitap Adı: Meleklerin Kanı
Kitabın Orijinal Adı: Angels’ Blood
Yazar Adı: Nalini Singh
Seri Adı: Lonca Avcısı (Guild Hunter)
Seri Sıralaması: 1/8 + 4 novella
Türü: Fantastik, Paranormal, Yeni-Yetişkin
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı: 400
Basım Tarihi: 2015
Puanım: 4/5



Arka Kapak Yazısı: New York Times çoksatan yazarı Nalini Singh, Lonca Avcısı serisinin bu ilk kitabında okuru güzelliğin ve kana susamışlığın hüküm sürdüğü ve meleklerin her şeyin hakimi olduğu bir dünyayla tanıştırıyor.

Tehlikeli bir yakışıklılığa sahip olan New York Başmeleği Raphael, vampir avcısı Elena Deveraux'ya bir iş teklif etmişti. Ancak Elena'nın bu sefer peşine düşmesi gereken yolunu şaşıran bir vampir değil, çok daha tehlikeli, çok daha deli bir avdı

Avının peşinde Elena bir yandan hızla tutkunun eşiğine sürüklenirken, bir yandan da hayatı için mücadele ediyordu ve hayatını kurtarsa bile Raphael'in baştan çıkaran dokunuşlarına yenik düşmesi kaçınılmazdı. Çünkü başmeleklerin oyunu söz konusu olduğunda ölümlülerin hiç şansı yoktu...

Yorumum: Meleklerin Kanı, bundan birkaç sene önce Artemis Yayınları’ndan çıkmıştı. Kitabı almama rağmen bir türlü okuyamamıştım. Daha sonra yayın hakları Yabancı Yayınları’na geçince beklemeye karar verdim. Aslında ilk kitap elimde olduğundan almayı düşünmüyordum ama ciltli olması, kapağı, tasarımı çok güzeldi ve seri bu şekilde devam edeceği için anında bu fikrimden vazgeçtim. 



Raphael kesin bir sesle belirtti, “Avcıma kötü davranmakla suçlanamam.”
“O zamiri at bakalım oradan,” dedi Elena. “Ben senin değilim.”
“Gerçekten mi?” Raphael çok keyif alarak tebessüm etti. “Yine de teninde benin izlerini taşıyorsun.”
“Yıkanınca gider.”
“Belki de.”
“Gitmesini umsan iyi olur, karanlıkta parlayan bir avcı kolay saklanamaz.”

Meleklerin Kanı, vampir avcısı Elena ve başmelek Raphael’in çevresinde dönen olayları anlatan bir kitap. Özgün olan olayların olduğu kadar genelde fantastik kitaplarda rastladığımız şeylerde vardı. Özellikle Elena karakterini Anita’ya çok benzettim ama Anita fanı olarak bu beni rahatsız etmedi aksine sevdim.

Elena homurdandı. “İnan bana melek çocuk, gittiğin her yerde bütün kadınların aklını başından alırsın.”
“Çoğu kadın bende güzelliği gölgeleyen zalimliği görüyor.”

Başmelek Raphael’in ve diğer meleklerin bir sorunu vardır ve bunun için de en iyi avcı olan Elena’ya ihtiyaçları vardır. Elena ise hem Raphael ile uğraşmak hem de peşinde olduğu kişiyi yakalamak zorundadır. Ayrıca dilini tutamaması ve fevri kişiliği onun başına fena halde dert olacaktır. 

Lonca Avcısı Seri Sıralaması
0,4. Angels’ Dance
0,5. Angel’s Judgment
0,6. Angels’ Pawn
1.      Meleklerin Kanı (Angels’ Blood)
2.      Başmeleğin Öpücüğü (Archangel’s Kiss)
3.   Başmeleğin Gözdesi (Archangel’s Consort)
3,5. Angel’s Wolf
4.      Archangel’s Blade
5.      Archangel’s Storm
6.      Arcangel’s Legion
7.      Archangel’s Shadows
8.      Archangel’s Enigma

İkinci kitap Başmeleğin Öpücüğü, İstanbul Kitap Fuarı’nda bizimle olacak. Merakla beklemekteyim!

Küçük bir dipnot: Melekler ve vampirler arasındaki farklı ilişkiyi sevdim. Kitabı özgün kılan bir özellikti. *_*

Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!

Herkese bol kitaplı günler!!


9 yorum:

  1. Bu yorumdan sonra merak tavan yaptı. :)) Zaten konu olmasa bile kapak beni al beni al diyor :D Bu konuda Yabancı işini iyi biliyor yaniii :D Keyifli bir yorum ablamm yüreğine sağlık. :*
    Not: O ara ara yapılan alıntılara bitiyorummm. ♡^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyemdir canım benim :) Fantastik ya kesin seversin :) Teşekkür ederim Kübrammm <3 :*

      Sil
  2. Angel's Dance
    Angel's Judgment
    Angel's Pawn
    Angel's Wolfs
    Bunlar seriye dahil kitaplar mı ? İnternette pek birşey bulamadım. Bilgi verebilir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seriye ait novellalar. Seri bilgisi için; https://www.goodreads.com/series/47942-guild-hunter bakabilirsiniz.

      Sil
  3. merhaba bende vampir kitabı okumak isityorumda hangi yazarın kitabı daha sürükleyici

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Bones ve Kedicik
      Güneyli Vampir Serisi
      Vampir Akademisi

      İlk aklıma gelenler bunlar :)

      Sil
  4. Merhaba
    Anita yazmışsın da hangi kitabın karakteri çok merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Anita Blake serisinin ana karakteri Anita. Artemis Yayınları'nın serisi.

      Sil
  5. merhaba lonca avcısı serisine dahil kitaplara ulaşabileceğim (türkçe)bir site yada satın alabileceğim bir yer varmı? birde neden tüm kitaplara ulaşamadığımıza dahil bir bilginiz varsa sevinirim .kitaplar 0,4 veya 0,5 gibi numaralandırılmış bütün kitaplar aynı konuyu mu anlatıyor?yani sadece sizinde belirttiğiniz 3 kitabı okusam hikayeyi bitirmiş olur muyum ?cevap verirseniz sevinirim internette yeterli bilgiye ulaşamadım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...