21 Ocak 2015 Çarşamba

İki Mim Bir Arada: Kendi Kitabını Kendin Yarat ve Sosyal Medya Tag



Herkese merhaba! Yine bir mim yazısı ile sizlerleyim. Hem de bu kez bir değil iki mimle! İkisi de Part of the book blogundan geldi. Kendisine teşekkür ediyorum.

MİM 1: Kendi Kitabını Yarat!



1) Bir kitap yazmaya karar verdiniz. Türü ne olurdu?
Kesinlikle fantastik ya da historical romance olurdu.

2) Bu kitabı bir serinin başlangıcı mı yoksa bağımsız bir roman şeklinde mi yazardınız?
Sanırım seri kitapları sevdiğimden bağımsız değil de seri olurdu.

3) Kitabınızın baş karakterinin ya da karakterlerinin isimlerini ne/neler koyardınız?
Mmmm… Sevdiğim o kadar çok isim var ki karar veremiyorum. Yalnız kesinlikle yabancı isim olurdu.

4) Her yazarın etkilendiği başka yazar ya da yazarlar mutlaka vardır. Peki sizinkiler hangileri?
Jennifer  L. Armentrout ve Marie Force.

5) Kitabınızın nerede geçiyor olmasınız isterdiniz? (Hangi ülke,şehir,köy vs). Ya da kitabınız kurgusal bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu?
Fantastik bir kitap olsaydı günümüzde olurdu ya da ben bir yeni dünya oluştururdum. Historical olsaydı da 1800’ler Londra’sı *_*

6) Kitabınızı ilk olarak kime imzalayıp verirdiniz?
Sevdiğime <3

7) Gelelim en önemli soruya, kitabınızın ismi ne olurdu?
İşin zor kısmı. Sanırım en son belirlerdim, ondan şu an için bilemiyorum:p

8) Sizce kitabınızı en güzel şekilde anlatan 3 kelime ne olurdu?
Bu soruya da cevap veremedim. :p


MİM 2: Sosyal Medya Tag

  
Facebook Sorusu: Herkesin sana okuman için baskı yaptığı bir kitap?

Pudra’m ne zamandır Laura Landon’ın Sessiz İntikam’ını okumamı söylüyor. Okuyacağım, okuyacağım. En kısa zamanda diye umuyorum.



Tumblr Sorusu: Sen okuduktan sonra popüler olan bir kitap?

Açlık Oyunları! Seriyi keşfettiğim zaman ortada ne filmi vardı ne bu kadar popülerliği. Sonra seri aldı başını gitti tabii ki.


MySpace Sorusu: Beğenip beğenmediğini hatırlamadığın bir kitap?

Aslında okuyup da hatırlamadığım bir kitap yok. Okuduklarımı gayet net hatırlıyorum :p

YouTube Sorusu: Filme çevrilmesini istediğin bir kitap?

Aslında kitapların filme çevrilmesini hiç sevmiyorum. Ya oyuncu kadrosu uymuyor ya kitaptan sahneler kesilip, ekleniyor. Eğer ki kitaba bire bir uyacak şekilde çekilirse ve karakterler de hayalimdeki gibi olursa Elizabeth Hoyt’un Çirkinin Aşığı neden olmasın?


Goodreads Sorusu: Herkese önerdiğin bir kitap?

Melez Sözleşmeleri serisi Jennifer L. Armentrout!

*Hepiniz benim bebeklerimsiniz *_*

Her iki mimi de bu yazıyı okuyan ve mimi yapmak isteyen herkes yapabilir.

Herkese bol kitaplı günler!!


Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!
 

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...