30 Aralık 2013 Pazartesi

Kitap Alışverişlerim - 15: Harika Kitap Kılıfım ve Yeni İki Kitap



Herkese merhaba!

Yeni bir kitap alışverişi ile sizlerleyim! Aslında CNR Kitap Fuar’ına kadar alışveriş yapmayacaktım. Blog ikizim Kütüphaneden Kitap Manzaraları ve çok sevdiğimiz arkadaşımız tazecik blogger One Better Day ile bir gün kitaplardan konuşurken bazı kitapları beraber okumaya karar verdik. İkizimde kitap siparişi verecekti ve ortak okuyacağımız ben de olmayan iki kitapla ben de alışverişine dahil oldum.

Aldığım kitaplar Savaşçı Ruh ve Benim İçin Öl.
 
İkizimin alışveriş yazısını okumak için tıklayınız!

Tazecik bloggerımız One Better Day’in ilk kitap yorumunu okumak için TIK TIK!! Kendisi sadece kitapları değil hayatın her alanından yazılar paylaşacak, takip etmenizi öneririm. Arkadaşım diye demiyorum ama kaliteli yazılar sizleri bekliyor!

Gelelim bu postu yazmamdaki asıl amaca. İki gün önce blog ikizimin doğum gününü kutlamak için sevgili Pudra Tozu ve ikizimle buluştuk. Bu buluşmanın ayrıntıları okumak için sizi şöyle alalım. 

Ne zamandır kitap kılıfı istiyordum. Hatta bir değil iki tane yaptıracaktım (Biri ikizimin doğum günü hediyesi olacaktı). Birkaç siteye sordum ama istediğim gibi özel tasarım yapamayacaklarını öğrendim. Ben de hediye edeceğim ve kullanacağım kitap kılıfının özel olmasını istediğimden siparişler kaldı. Bunu bilen ikizim ve annesi kendi elleriyle bana kitap kılıfı yapmış!! Nasıl sevindim anlatamam! Kahvaltı yaparken bile kitaba sarılıp sarılıp durdum! Sizce de güzel değil mi?


Kitap kılıfının anlamı ise çok özel! Buradan ikizime ve annesine tekrardan teşekkür ediyorum. Ellerinize, kollarınıza sağlık hanımlar! <3

Artık işte, yolda, halka açık bilumum yerde kapağın müstehcen olup olmamasına bakmaksızın kitabımı okuyabileceğim! Çünkü maalesef ki bazı kapaklar nedeniyle dik dik bakabiliyor insanlar!

Herkese bol kitaplı günler!!!

4 yorum:

  1. İkiz yazınn harika olmuşşş ^^ Güle güle iyi günlerde kullan. ve evet anlamı çok özel :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrarden ellerine sağlık ikiz ^^ Teşekkür ederim :)))

      Sil
  2. Kılıfını Güle güle kullann ve kitaplarını özgürce okuu :) çok güzel bi yazı olmuşş.. birlikte okuyacağımız kitaplar için sabırsızımm ^_^ ve Teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim OBD, artık her yerde kitap okumak serbest :D Ben de, özellikle okuma esnasında ve sonrasında kitap dedikodusunu merakla beklemekteyim :))) ^_^ <3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...