19 Eylül 2013 Perşembe

OKK 10. BLOG TUR: TATLI BELA - JAMIE McGUIRE, YORUM




 
Kitap Adı: Tatlı Bela
Kitabın Orijinal Adı: Beautiful Disaster
Yazar Adı: Jamie McGUIRE
Seri Adı: Beautiful Serisi
Seri Sıralaması: 1/2
Türü: Genç-Yetişkin, Günümüz Aşk
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı: 427
Çıkış Tarihi: Eylül, 2013 (2. Baskı)
Puanım: 3/5

Arka Kapak Yazısı:

Aşıksan başın belada!

Abby Abernathy karanlık geçmişiyle arasına mesafe koymuş olan, alkol kullanmayan, küfür bile etmeyen kendi halinde bir kız, fakat hayatını dövüşerek kazanan ve vücudu dövmelerle kaplı yakışıklı Travis Maddox onun hayatını değiştireceğe benziyor.
İyi kız ve kötü çocuk... Bu birliktelik bir aşkın mı habercisi yoksa bir felaketin mi?

Tatlı Bela sadece bir "bestseller" değil, uluslararası bir fenomen. Yayımlandığı günden beri tüm dünyada büyük yankı uyandıran bu kitabı okumayan kalmayacak.



Yorumum:

Turumuz serinin ikinci kitabı olan Ayaklı Bela! Ama ben ilk kitabı okumamıştım ve elimde yoktu. Bu nedenle; Yabancı Yayınları bana Tatlı Bela’yı yolladı. Kendilerine buradan çok teşekkür ediyorum.

Tatlı Bela, Beautiful serimizin ilk kitabı ve karakterlerimizden Abby’nin gözünden anlatılmaktadır. Abby, hayata bembeyaz sayfa açmak için yaşadığı şehri terk etmiş ve arkadaşı America ile üniversiteye yazılmıştır. Kızımızın hayatı, America’nın erkek arkadaşının kuzeni olan Travis ile tanışınca tamamen değişmiştir. Travis, geçimini dövüş yaparak sağlayan, kızlar arasında çok popüler olan çapkının biridir ve kancayı Abby’e takmıştır! Abby’nin, sürekli kendisini terslemesi, her kız gibi yapışmaması Travis’in dikkatini çekmekte ve daha çok kızımıza yaklaşmasına neden olmaktadır. Kaçan kovalanır misali Abby ne kadar kaçtıysa Travis  de onu o kadar kovaladı.


Aslında kitapta yer alan Travis’i kötü çocuk, Abby’i de iyi kız cümlesine katılmıyorum. Her dövüşen ve vücudunda dövme olan kötü çocuksa tamam, o zaman işler değişir. Ya da en azından Travis kötüyse, Abby’de sütten çıkma ak kaşık değil! Kızımızın geçmişine baktığımızda bazı kötü davranışlarını görüyoruz. Ve kitabın bazı yerlerinde Abby’e gerçekten de sinir oldum. Bu kadarına gerek var mıydı, yok muydu bilemiyorum yazarın takdiri ama Abby’e sinir olmamak için taştan olmak gerekiyordu.

Ben Abby ve Travis ikilisinden çok kuzen Shep ve arkadaş America’nın hikayesini daha çok sevdim!

Kitabın daha çok 18-23 yaşlarına hitap ettiğini düşünüyorum. O yüzden benim için orta karar bir kitaptı.

Katkılarından dolayı Yabancı Yayınları’na teşekkür ediyorum.


Diğer OKK bloglarına uğramayı unutmayınız!

Turumuzun bugünkü takvimi
Tatlı Bela Kitap Yorumu
Kitap Tutkusu
Fighting!!!
Pudra Tozu




Herkese bol kitaplı günler!!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...