19 Mayıs 2013 Pazar

Kitap Alışverişlerim - 8



Herkese merhaba arkadaşlar,

Yeni bir kitap alışverişi yazımla sizlerleyim! 

Aşağıda aldığım kitapları farklı zamanlarda aldım ama yazmaya pek fırsatım olmadığından bugüne kaldı.




Sanırım yukarıdaki kitapları yaklaşık 1 ay önce almıştım. Sabrina ve Monica favori yazarlarımdandır.





Oniks ve Eşleşme’yi yaklaşık üç hafta önce D&R’dan almıştım. Kitap poşetine su şişesini koymuştuk ve su şişesi de akıtınca kitaplarım alındıktan bir yarım saat sonra sırılsıklam oldular. İlk başta çok üzülmüştüm ama gelen mala gelsin diyerek artık önemsemiyorum.







Elizabeth Hoyt bir diğer favori yazarımdır. Serinin son kitabı ve benim en merak ettiğim kitaptır. Kapağı sizce de çok güzel değil mi?
Harlequin Yayınları bir değişiklik yaparak bizleri farklı bir tarzla tanıştırdı. Yayınevinin kitaplarını takip eden biri olarak farklı tarzı denemek istedim.








Bu resmi bir türlü düzeltemedim. Böyle yan oldu. Carrefour’da çoğu Epsilon Yayınevi’ne ait olan kitaplar 7,95 lira. Ben de birkaç tane aldım.



 Bu da tüm kitaplarımın toplu olarak görüntüsü. Oniks ve Eşleşme ıslanıp kuruduğu için biraz yamuldular.

Herkese bol kitaplı günler!!

12 yorum:

  1. MC hastasıyım iki ateş arasında muhteşemmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum kitaplarını. Özellikle favorim Rorry :))

      Sil
  2. Ahhhh Rory mor <3 Seviyoruz kendisini ailecek :) Güle güle oku canım kitaplarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Aklıma birden Peri Kulesi geldi :)))

      Sil
  3. Tam! Benlik! bi! kitap! alışverişi!!! der susarım :D güle güle okuu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha Blog ikizi olduğumuzdan olabilir mi sence?

      Gönlünü Kimseye Kaptırmayı senden duymuştum zaten. Görünce alıp okumak istedim!

      Bu arada Oniks ve Gönlünü Kimseyi KAptırmayı birlikte okumalıyız!!!

      Sil
    2. Onikse başlamıştım ama bildiğin nedenlerden ötürü Aşka Şans veri okuyorum şu an :( O seriden sonra okucam ONiksi, beni bekleyebilecek misin? Ama gönlünü kimseye kapttırmayı kesinlikle okumalıyız, o kadar uzun zamandır bekliyorum ki onuuu <3

      Sil
    3. Onikse ben de ara vermek durumunda kaldım senle aynı sebepten dolayı :D Ama arada bir bölüm bir bölüm okuyabilirim. Okuyamazsam beraber okuruz olur mu canım <3 Veeee kesinlikle katılıyorum! Gönlünü kimseye kaptırmayı beraber okuyoruz!!! :D

      Sil
    4. Hahah senin de ara vermene sevindim Batının kötü kalpli ikizi olaraktan :) O zaman Sherryl abladan sonra Oniks ve GKK var msın ? :)

      Sil
    5. hahhha kötü bir gülüş sezinliyorum! Varım tabiki de!! <3

      Sil
  4. Ay oniks ve eşleşmeye çok üzüldüm :( Benim de empatiye öyle olmuştu üstüne kitaplar koymuştum ıslakken düzelmişti azda olsa keşke sende öyle yapsaymışsın bir daha olursa artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde kurusun diye arabanın içinde güneşe koyduk.Sanırım o da daha fazla kabarmasına neden oldu :( Sağlık olsun diyorum :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...