15 Kasım 2015 Pazar

34. İstanbul Tüyap Kitap Fuarı Alışverişim



Herkese merhaba!!

34. Tüyap Kitap Fuarı’na eşim, blog ikizim Kütüphanemden Kitap Manzaraları ve Pudra’mla beraber gittik. Genel olarak baktığımda ya indirim çok fazlaydı (5-10 liraya bir kitap) ya da hiç indirim yoktu. Özellikle de bazı yayınevleri sağ olsunlar internetten daha pahalıydı fiyatları. Bu nedenle bir sipariş verdim ve yakın zamanda gelir diye düşünüyorum.


Gelelim neler aldığıma *_* Bu kadar çok kitap almayı inanın ben de düşünmüyordum ama alışveriş yaptığım yayınevleri güzel indirim yapmışken kaçırmak istemedim. Açıkçası aldığım kitapların hepsi de okumak istediklerimdi. Fazladan ya da ucuz diye aldığım kitap olmadı diyebilirim.

Nemesis Kitap 

Nemesis Kitap her fuarda olduğu gibi yine bu senede okuyucunun yüzünü güldüren yayınevlerinden biri. Kitaplarının çoğu 10 Tl idi. Fotosunu çekmeden kitapları yerleştirdiğim için bir daha çekmedim. Yukarıdakinde de görünüyor *_*

En Güzel Rüya – Sarah Maclean: Bir seriye veda kitabı. Yakın zamanda okumayı planladıklarımdan.
Aşk Mevsimi – Sarah Maclean: Yeni bir seriye başlangı. *_* Yazarı pek bir severim.
Kuralsız Oyun – Jaci Burton
Sen, Ben ve Bir Hafta Sonu – Barbara Wallace
Teslimiyet – Nina Croft
Bahse Var mısın? – Victoria Michaels
Kalp Yolunu Seçer – Jennifer Probst
Sen Benimsin – Tessa Bailey
Aşk Şans İşidir – Jill Shalvis
Bir Hayalin Peşinde – Jill Shalvis

Yabancı Yayınları


Genel indirim %25’di ama çok kitap aldığınızda indirim yapıyorlardı. Yalnız ayraç ya da rozet vermediler -_- Ada’nın rozetlerinden istemeyi unutmuşum. Hadi ben unuttum o kadar kitap aldım eyy Yabancı Yayınları bari sen poşete atsaydın ya! 

Ada – Lynne Matson: Konusundan dolayı merak ettiğim bir kitap.
Başmeleğin Öpücüğü – Nalini Singh: Tüm bu alışveriş bu kitap için yapıldı. Okudum yorumladım bile, tık tık!!
Devrimin Kızı – Amy Engel: Kurucunun Kızı’nı çok sevmemiştim ama son 50 sayfası için seriye devam ediyorum. Merak, merak :p
Aşkın Şarkısı – Kylie Scott
Sonsuza Kadar Benim – Heid McLauglin
Ruhumdaki Canavar – J. M. Darhower

Epsilon Yayınevi


Genel indirim %20-25 civarındaydı ve 3 kitap 15 lira kampanyası vardı. Ben de 3 kitap 15 lira olanlardan aldım.
Serserinin Öpücüğü – Anna Campbell: Blog ikizim sahaftan buldu *_* Tertemiz olunca hiç düşünmeden aldım.  5 TL idi.
Kendine Yalan Söyleme – Jane Feather
Aradığım Sensin – Stephanie Laurens
Kapıldım Sana – Katherine Ashe
Hayal Avcısı – Laura Kinsale
Şansım Olsaydı – Leigh Michaels
Aşk Yuvası – Leigh Michaels
Konularını beğendiğim historical romanslar. Yazarlara bir şans vermek istedim.

Aspendos Yayıncılık


3 tane 25 ya da tanesi 10 lira kampanyası vardı. Bu Adam gelmemişti yoksa onu da alacaktım.
Sen Gittiğinden Beri – Penelope Douglas: Kararsız olduğum bir kitaptı ama blog ikizim alalım deyince ben de aldım.
Bay Harika – R. K. Lilley
Jet – Jay Crownover: Merak ettiğim bir seri.
Bataklık Meleği – Laura Landon: Konusu <3
Haz Şövalyesi – Margaret Mallory
Koruyucu – Margaret Mallery
Dex/Dex Plus

Dex’de eski kitaplar 10 ya da 5 Tl idi ve yeni kitapları da %20 indirimdeydi.
Duvarların Dili Olsa – Alice Clayton
Gizemli Adam/Vahşi Adam – Kristen Ashley: İlk çıktıkları andan beri okumayı istediğim kitaplar <3
Steelheart – Brandon Sanderson
Bir Sır Saklı İçimde – Julie Berry
Melek, Son Savaş – L. A. Weatheerly: Seriye başlamak için son kitabın elimde olmasını bekliyordum.
Kime Dokunduğuna Dikkat Et – Jennifer L. Armentrout: Bu yazar candır <3
Sınırsız – Cynthia Hand: Seriye başlamak için son kitabın elimde olmasını bekliyordum.
Kıyamet Sonrası – Susan Ee
Doğan Egmont


Her iki kitapta 10 Tl idi.
Demir Yıl – Holly Black/Cassandra Clare: Listemdeydi, hem de 10 TL! Kaçar mı? :p
İyilik ve Kötülük Okulu – Soman Chainani: Sevgili Pudra’mın önerisi. O da 10 TL. 
Pegasus Yayınları


Pegasus’da indirim yoktu. Hatta internet fiyatı çok daha uygundu. Ben de Kızıl Kraliçe özel kutulu diye aldım. Diğer kitapları kitapyurdu’ndan sipariş verdim. Geldiğinde belki ayrı bir alışveriş yazısı yazabilirim. 
Pena Yayınları


İndirim olmayan bir diğer yayınevi. Kitabı sahaftan 5 Tl’ye aldım. 
Olimpos Yayınları


3 tane 25 TL kampanyası vardı ama 2 kitap alınca 20’ye verdiler. Merak ettiğim kitaplardı.
Tahrik – K. Brombery
Kalp Hırsızı – Virginia Henley
Satın aldığım kitaplar bunlardı. Hem istediğim kitapları aldım, hem de dostlarımla güzel bir vakit geçirdim. CNR Fuar’ında görüşmek üzere :p
Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!

Herkese bol kitaplı günler!!

12 yorum:

  1. Birde ben kendime fazla kitap almışım derdim. Hahahah ben pegasus ve artemisten çıktıktan sonra başka stantlara uğramaya elim gitmedi.
    Kızıl Kraliçe benim gittiğim zamanda yoktu internetten kutulu gelir mi hiç bilmiyorum ama gelse de gelmese de alacağım sanırım :)
    Sana keyifli okumalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bilerek pegasus ve artemisten almadım, sipariş verdim. Kızıl Kraliçe kutulu olmasaydı onu da almazdım zaten :p

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Ben de bu sene gittim ama maalesef YGS den dolayı aşırı kitap alamadım bu indirime rağmen ama sen benim yerime de almışsın tesekkur ederim ;);)
    Fuar da dikkatimi Pegasus çekti benim ya ben de hiç kitap almadım oradan bir damla bile indirim yapılmaz mı yaa. Allah tan Aspendos ve GO! Kitap vardı da yüzüm güldü biraz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pegasusun indirimi konusunda katılıyorum sana. Maalesef hiç indirim yoktu. :/ En iyisi indirim yapan yayınevlerinden alıp gerisini sipariş vermek -_-

      Sil
  3. Kitaplarınıza bayıldım. Ada kitabını çok merak ediyorum önceliği ona verir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ada kitabı önce okuyacaklarım arasında :)

      Sil
  4. Süper bir fuar ve fuar yazısı olmuşşş ^^ Hepsini keyifle oku ablamm :) Daha nice Tüyap yazılarına... :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benimmm :)) *_* İnşallah :D

      Sil
  5. fuara gidememiş biri olarak içim geçerek baktım :) keyifli okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
  6. Selam :) Ada kitabını ne kadara aldın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam :) 2015'teki kitap fuarıydı. Hiç hatırlamıyorum o.O

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...