21 Şubat 2013 Perşembe

Anlaşmalı Nişanlı - Kim Lawrence



Kitap Adı: Anlaşmalı Nişanlı
Yazar Adı: Kim Lawrence
Türü: Günümüz Aşk, Beyaz Dizi
Yayınevi: Harlequin Yayınları
Sayfa Sayısı: 112
Puanım: 2/5



Yorumum: Kitabı hafta sonu okumuştum ama yorumlamak şimdiye kaldı. Kitabı okumamın en önemli nedeni ismi. Beni tanıyanlar anlaşmalı evlilik, nişanlılık konulu kitapları çok sevdiğimi bilirler. Bu tür hikayelerin ilerleyiş şekli ve sonu bellidir ama okumaktan en hoşlandığım konudur.

Niall, eski karısını kendisinden uzak tutmak için sahte bir nişanlıya ihtiyacı vardır. Bunun için en yakın arkadaşının evine gider. İhtiyacı olan Rowena’nın onun nişanlısı gibi davranmasıdır. Ama çok büyük bir sorun vardır ki o da Rowena’nın evde olmayışı! Evde onun yerine kız kardeşi Holly vardır.

Holly ise küçüklüğünden beri Niall’a aşıktır. Zor da olsa nişanlılık rolünü kabul eder. Konu favori konum olsa da hikayenin ilerleyişini ve karakterleri bir türlü sevemedim! Özellikle de kadın karakterimizin ezik kız tripleri beni resmen çileden çıkarttı. Efendim Niall bir araba yarışçısı ve eski karısı manken. Anlaşamamış boşanmışlar ama kadın dünyalar güzeli. Yine aynı şekilde Holly’nin ablası da manken! O da çok güzel, erkekleri peşinden koşturan bir kadın. Kızımız da bu ikisi arasında kalmış durumda. Niall ile Holly’nin ablası çocukluk arkadaşı, yani aralarında hiçbir şey yok. Ama gelin görün ki Holly ergen kız triplerinden kurtulamamış ki sürekli yok ben çirkinim, ablam çok güzel, acaba Niall ablama aşık mı?, Niall eski karısını düşünüyor mu?, yok efendim ablamın yanında ben çok sönük kalıyorum, yok Niall ablamla konuşurken benim yüzüme bakmadı diye diye beni bitirdi. 

Hatta Niall bile sinir oldu ki bu durumda şu konuşma geçti aralarında:

“Rowena’nın yanımızda olduğu her zaman böyle abuk sabuk mu davranıcaksın? Bence artık kendine olan güvensizliklerinden kurtulmalısın. Seni hiç de çekici yapmıyorlar.”
“Onun ne kadar güzel olduğunun farkında değilmiş gibi konuşma.”
“Evet, Rowena baş döndürücü bir kadın, ama bu senin onu kıskanmanı gerektirmez.”

Holly, tüm kitap boyunca adamın bir eski karısını bir ablasını kıskandı durdu Niall’den. Bir insan nasıl sevdiği adam ile ablasını kıskanır bir türlü anlamıyorum. Hem de onların çocukluk arkadaşı olduğunu bile bile!
Sonra nasıl olduysa kıskançlık krizleri bitti birden bire ve adamda kıza bir şeyler hissettiğini anladı. Olaylar çok çabuk ilerledi ve bana kitap bu bakımdan duygusuz geldi. 

Şimdi belki bana beyaz diziler zaten kısa oluyor, böyle hissetmen normal diyebilirsiniz ama bazı yazarlar hikayeleri o kadar güzel yazıyor ki sanki sayfalar dolusu kitap okumuş gibi hissedebiliyorsunuz.
 
Birkaç alıntı:

“Bir hikaye uyduracak vaktimiz yok bu yüzden sen konuşma işini mümkün olduğunca bana bırakmaya çalış.”
“Boğazım ağrıyor numarası mı yapayım yoksa mutluluktan dili tutulmuş numarası mı yapayım?”
…………………………………………………………………………………
“Bir poni değil koskocaman bir attı benim üzerinden düştüğüm.”
“Senin ona bakışını gördüğümde onun ağzından lav püskürten bir ejderha olabileceğini düşündüm.”

NOT: Daha önceden 10 üzerinden puan veriyordum ama artık 5 üzerinden puan vermeye karar verdim.

Herkese keyifli okumalar!!!



3 yorum:

  1. selam
    blgounuzu yeni gördüm hoşuma gitti ağınıza takıldım ben de beklerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Teşekkür ederim. Size de uğrayacayım.

      Sil
  2. merhaba kitap yorumlarınız çok güzel.. yeni bir kitap başlamadan önce mutlaka yorumları okurum bu konuda çok yardımcı oluyorsunuz..acaba anlşmalı evlilik, ilişki konulu önerebileceğiniz başka kitaplar var mı ?? çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...