19 Temmuz 2017 Çarşamba

The Artists Trilogy #1: Günahlar ve İğneler - Karina Halle

Kitap Adı: Günahlar ve İğneler
Kitabın Orijinal Adı: Sins&Needles
Yazar Adı: Karina Halle
Seri Adı: The Artists Trilogy
Seri Sıralaması: 1/3 + 1 novella
Türü: Günümüz Aşk, Yeni-Yetişkin
Yayınevi: Novella Yayınları
Sayfa Sayısı: 400
Basım Tarihi: 2014
Puanım: 5/5


Arka Kapak Yazısı: Derinize işleyen günahlardan asla kurtulamazsınız.

Ellie, bir dolandırıcı, bir hırsız, profesyonel bir yalancı. Aynı zamanda, kendisine çektirdiklerini dünyaya ödetmek isteyen bir kaybeden. Küllerinden doğmak için büyüdüğü kasabaya geri dönüyor.

Camden, bir dövme sanatçısı, kendisi olmaya çalışırken aldığı yaraları sarmaya uğraştıkça batıyor. Yıllar sonra ortaya çıkan eski aşkı Ellie işleri daha da karıştırıyor.

Javier, kendisini dolandırıp kaçan Ellie'nin peşine düşmüş azılı bir suçlu. Ellie'yi her ne pahasına olursa olsun elde etmek istiyor.

Bir kazananı, iki kaybedeni olan bu kedi fare oyununda kozunu doğru oynayan tüm dengeleri altüst ediyor.

Bu baş döndürücü oyuna var mısınız?

Yorumum: Bu aralar bitmiş serileri okumayı tercih ediyorum. Seri devamlarını ne zaman çıkacak diye beklemektense merak etmeden okumak daha iyi geliyor. Günahlar ve İğneler'inde tüm kitapları çıkmışken okuyayım dedim.

Yazarın yazım tarzından değil ama olayların ilerleyişi açısından ilk 100 sayfada çok sıkıldım. Hatta bu kitabın neresi bu kadar sevildi, övüldü diye düşündüm. Ancak ilerledikçe, ters köşeleri okudukça vay be demekten kendimi alamadım. Kitap başta değil ama 100 sayfadan sonra açılıyor. Sonrası olaylar olaylar ve aksiyon.

Ellie, bir dolandırıcı. Birçok kimliği var ve sürekli kaçış halinde. Son güvenli yeri olarak büyüdüğü şehre gider. Küçük bir kasaba olduğu için, kimsenin onu tanımayacağını ya da o dönemde yaşayan insanların kasabada artık yaşamayacağını düşünür. Lise arkadaşı olan Camden'ı görünce yanıldığını anlar.

Beni haksız çıkarmanı, beni ben olduğum için sevmeni umdum. Oysa haklı çıktım. Kahretsin, Ellie. Hayatım boyunca haklı olmaktan hiç bu kadar nefret etmedim. Sen bir üçkağıtçısın. Bir yalancı. Bir hırsız. İflah olmaz biri. Seni kimse değiştiremez. Kimse kurtaramaz. Dünyaya, sana yaptıklarını ödetmeye çalışarak öleceksin. Ve yalnız başına.

Camden, görünen ve görülmeyen yaraları ile büyümüş biridir. Dövme sanatçısı olarak kasabada yaşamaktadır. Ellie'yi görmek onda farklı duygulara neden olur ancak genç kadının planları ikisini de farklı yollara sürükleyecektir.

Ve kitabımızın kötü çocuğu Javier. Nedense kitapta sevdiğim tek karakter :p Ellie'ye karşı nötrüm, Camden'i sevmedim ve Javier'i sevdim. Belli başlı hataları olan bir adam ancak kimimizin yok ki :p Bu arada Javier'e kötü çocuk dedim ama gerçektende öyle. Kendisini new-adult tarzındaki bad boylar ile karıştırmayalım lütfen. Javier asmak, kesmek, kelle uçurmak tarzından her türlü işkenceyi yapan bir adam. Kendisini neden mi sevdim? Kitaplardaki genel erkek kategorisine girmiyor hiç.

Ve işte oradaydı. Birkaç gün önce çekilmil fotoğrafımın pürüzlü siyah beyaz fotokopisi.
Altında şöyle diyordu: "Ellie Watt ya da Eden White."
Onun altında, "$50,000" yazıyordu.
Onun da altında Biloxi alan koduyla bir telefon numarası yer alıyordu.
Ve an altta da, "Javier," ismi vardı.

The Artists Trilogy Seri Sıralaması
0,5. Zevk ve Acı (On Every Street)
1.      Günahlar ve İgneler (Sins&Needles)
2.      Yaralar ve İzler (Shooting Scars)
3.      Cüretkar ve Yalancı (Bold Tricks)

Bu seri, tam bir ters köşe. Bir anda beklediğinizden çok daha farklı bir şey olabiliyor. Süslü bir aşk üçgeni ise hiç değil! Sonuna kadar acı, gözyaşı, intikam dolu. 2017'nin favori kitaplarımdan biri. Serinin novellası olan Zevk ve Acı'dan devam.

Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!

Herkese bol kitaplı günler!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...