11 Mart 2017 Cumartesi

Mim: Uyarlamaca

Herkese merhaba!

Blog ikizim beni mimlemiş. Uzun zamandır mim yapmıyordum. Pek bir güzel oldu.

1. Uyarlama dizi/film seyretmeyi sever misiniz? Ne sıklıkla uyarlama dizi/film izlersiniz?
Uyarlama dizi ya da filmleri pek sevmem. Nadir olarak izlerim.

2.  Şu zamana kadar en sevdiğiniz veya başarılı bulduğunuz uyarlama film hangisiydi? Cevabı neye göre verdiniz?
Yüzüklerin Efendisi ve Açlık Oyunları.

Yüzüklerin Efendisi: Efektleri ve karakterleri, hayal ettiğime çok yakındı.
Açlık Oyunları: Kitabın orjinal haline oldukça bağlı kalınmıştı.



3. Şu zamana kadar en sevmediğiniz ve başarısız bulduğunuz, uyarlamayı yapanlara "neden yaptınız bunu neden?" diye sorduracak uyarlama film hangisiydi? Neden böyle düşünüyorsunuz?
İzlemedim ama Vampir Akademisi. Nedeni ise karakterler hiç mi hiç uymuyordu kitaba. Dimitri öyle mi yahuuuu!!

4. Şu zamana kadar en sevdiğiniz veya başarılı bulduğunuz dizi uyarlaması hangisiydi? Neden?
Maalesef yok, çünkü hiç bir kitabın dizi halini izlemedim.

5. Şu zamana kadar en sevmediğiniz veya başarısız bulduğunuz uyarlama diziyi nedenleri ile birlikte söyler misiniz?
Maalesef yok, çünkü hiç bir kitabın dizi halini izlemedim.

6. Diziye veya filme uyarlansa çok güzel olurdu, kesin izlerdim,uyarlamasını isterdim dediğiniz bir kitap var mı?
Aslına bağlı kalmak şartıyla, Drizzt serisi neden olmasın?

Canım blog ikizim Kütüphanemden Kitap Manzaraları'na mim için teşekkür ediyor ve yapmak isteyen herkesi mime davet ediyorum.

Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!


Herkese bol kitaplı günler!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...