7 Eylül 2016 Çarşamba

Bu Yazın En'leri


Herkese merhaba!

Sevgili Dilşah devrik-cümleler beni bu yazın en'leri adlı mime etiketlemiş. Hem mimi sevdiğimden hem de yapmayı unutmamak adına hemen yapıyorum.

1.      Bu yaz okuduğun en güzel kitap:
Jill Shalvis'in Küçük Tatlı Heyecan. İçindeki hikaye beni bayağı bir etkiledi.

2.      Bu yaz keşfedip okuduğun en güzel kitap: 
Demir Periler serisini keşfettim *_* İlk kitaba bayıldım, bayıldım. Demir Periler kalp ben :p Yorumum için tık tık!

3.      Bu yaz okuduğun ve sana en büyük hayal kırıklığı yaşatan kitap: 
Mara Dyer serisinin ilk kitabı olan Eksik Parça -_- Bu kitabı bayağı bir sevmedim. Kitap fantastik değil, bildiğiniz günümüz genç-yetişin kitabı. Ayrıntılı yorumum için tık tık!


4.      Bu yaz izlediğin en güzel üç film: 
Bu soruyla fark ettim ki ben bu yaz hiç film izlemedim O.o Eşimle bol bol dizi izledik bu yaz. Önce Prison Break bitirdik, şimdi de Arrow ve Flash izliyoruz. Yakında Legends of Tomorrow'a geçeceğiz *_*

5.      Bu yaz dinlediğin en güzel şarkı: 
Bu yaz arabada radyoda o an kulağıma ne hoş geliyorsa onu dinledim. :p

6.      Bu yazı bir kelime ile tarif et: Ben iki kelime ile tarif edeceğim; yoğun ve keyifli *_*
Sorular ve mim hoşuma gitti. Ben de Kütüphanemden Kitap Manzaraları ve Evil'in Dünyası'nı mimliyorum.


Herkese bol kitaplı günler!

3 yorum:

  1. Cevaplarında çok hoş zevkle okudum :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yaz ben de King'in Rüyalar ve Karabasanını okudum. Cidden gece uyku uyuyamayacaktım az kalsın :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...